Są to kosmetyki naturalne, w 100% wegańskie, czerpiące życiodajną siłę z ziół i wyjątkowych składników aktywnych. Marka stawia na działania w duchu less-waste – wszystkie butelki i słoiki zostały wykonane w 100% z materiału pochodzącego z recyklingu.
Event rozpoczął się od swobodnego wykładu o tym, jak wygląda proces tworzenia kosmetyków - od pomysłu do gotowego produktu, który może być dopuszczony do sprzedaży. O zawiłej drodze jaką musi pokonać kosmetyk zanim trafi na sklepowe półki, opowiedziały dyrektorka R&D Jolanta Langer i brand managerka Małgosia Zielińska. Po części teoretycznej przyszedł moment na kreatywną twórczość na warsztatach florystycznych, na których uczestniczki miały możliwość stworzyć własne kompozycje z wiosennych kwiatów w doniczce, które później przyozdobiły ich domy.
Okazją do organizacji eventu, był start nowego profilu na Instagramie i Facebooku @pharmacare.kosmetyki, który ma za zadanie budować zaangażowaną społeczność wokół marki. Vis Plantis planuje dalszy rozwój Pharma Care, wierząc, że to właśnie w kosmetykach o bogatych, naturalnych składach oraz wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, drzemie ogromny potencjał.