Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. Ambasadorka idealnie wpisuje się w misję przyświecającą gamie NEOVADIOL.
Ideą projektu jest promowanie aktywności i spełnienia u kobiet w każdym wieku, bo dojrzałość nie oznacza końca - tylko nowy początek. Ambasadorka NEOVADIOL staje się głosem, który wspiera kobiety, pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.
„Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam, a o moją skórę dba ekspert – NEOVADIOL od Vichy” - komentuje Magda Mołek.
W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS.