Sylwia Szkudlarek dyrektorką operacyjną w Ferrum Labs

Sylwia Szkudlarek dyrektorką operacyjną w Ferrum Labs

Do FerrumLabs S.A. - producenta polskiej marki kosmetycznej premium TRUE men skin care - dołączyła od marca Sylwia Szkudlarek, obejmując stanowisko dyrektorki operacyjnej. Profesjonalizacja i rozwój kadry zarządzającej to efekt dynamicznego rozwoju marki TRUE, wymagającego jeszcze większej koncentracji na planowaniu i zarządzaniu procesami we wszystkich obszarach działalności firmy.

Sylwia Szkudlarek wnosi do zespołu ponad 8-letnie doświadczenie w konsultingu i koordynacji wielomilionowych projektów finansowanych zarówno ze środków publicznych, jak i prywatnych, zdobyte m.in. w CRIDO. Dotychczas współpracowała w charakterze eksperta z polskimi i międzynarodowymi markami z różnych branż, szczególnie w sektorze life science, koncentrując się na projektach biotechnologicznych oraz farmaceutycznych. Doświadczenie zawodowe, jak również wykształcenie zdobyte na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego, pozwalają jej na głębsze zrozumienie branży kosmetycznej, co jest kluczowe dla dalszego rozwoju Spółki.

- Dołączenie do zespołu Sylwii Szkudlarek to duży krok w stronę profesjonalizacji kadry zarządzającej w naszej firmie. To również konieczny ruch w obliczu tak dynamicznego rozwoju marki TRUE men skin care w relatywnie krótkim czasie. Powoli zostawiamy już za sobą fazę wschodzącego, młodego biznesu. Trzeci rok z rzędu podwajamy nasze przychody i rozwijamy zasięg sprzedaży. Wymaga to jeszcze głębszego spojrzenia na planowanie i nadzór nad wszystkimi procesami zachodzącymi w FerrumLabs, tak abyśmy mogli nadal skutecznie realizować naszą strategię biznesową - mówi Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs S.A.

Dzięki rozwojowi struktury organizacyjnej spółki i zatrudnieniu Sylwii Szkudlarek na stanowisku dyrektorki operacyjnej, Maciej Adamaszek będzie koncentrował się w kolejnych miesiącach na rozwoju sprzedaży marki TRUE zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Kosmetyki TRUE men skin care są na obecną chwilę dostępne w 160 perfumeriach sieci Douglas w całej Polsce, na lotniskach w sieci sklepów Aelia Duty free shop oraz w ponad 27 krajach europejskich poprzez sieć największej kosmetycznej platformy e-commerce NOTINO.

# Newsy producenci
 reklama