Szampony, maski, odżywki, wcierki czy żele pod prysznic - to wszystko zostało stworzone, aby móc cieszyć się nie tylko pięknymi włosami i skórą, ale także pozytywnym vibe'em, który niesie ze sobą kultowy napój Tymbark.
Podążając za strategią "KOCHAJ ŻYCIE", lider rynku SNN połączył siły z OnlyBio, tworząc nieoczywisty duet, który owocuje innowacyjnymi produktami. Ta współpraca to nie tylko kolejny krok w kreatywnej eksploracji rynku, ale także zabawa konwencją, która przynosi wyjątkowe efekty.
W kolekcji znajdują się produkty o 4 popularnych nutach zapachowych: jabłko-mięta, mango-mięta, jabłko-arbuz i pomarańcza-brzoskwinia. To aż 16 produktów, które pozwolą stworzyć swoją własną owocową i orzeźwiającą pielęgnację. Kosmetyki są wegańskie i w ponad 90% złożone ze składników pochodzenia naturalnego.
Limitowana kolekcja będzie dostępna do wyczerpania zapasów od 15 kwietnia w sklepie internetowym marki oraz przez dwa tygodnie (19 kwietnia – 6 maja) w sieci sklepów Rossmann, zarówno w placówkach stacjonarnych, jak i w sprzedaży online.
Współpraca marek będzie wspierana szerokimi działaniami marketingowymi za pośrednictwem social mediów oraz przez zaproszonych do testowania influencerów.