Nowa, wielokrotnie opatentowana cząsteczka Melasyl rewolucjonizuje pielęgnację skóry z przebarwieniami

Nowa, wielokrotnie opatentowana cząsteczka Melasyl rewolucjonizuje pielęgnację skóry z przebarwieniami

Dermokosmetyczna marka La Roche-Posay ogłosiła przełomową innowację w dziedzinie walki z przebarwieniami: cząsteczkę Melasyl™ zawartą w gamie produktów MELA B3. Opatentowana cząsteczka stanowi nową generację składników aktywnych i oferuje kompleksowe rozwiązanie dla osób zmagających się z różnymi rodzajami przebarwień.

Przebarwienia skóry to nie tylko problem estetyczny. Pierwsze międzynarodowe badanie przeprowadzone przez La Roche-Posay wykazało, że aż 50% przebadanych osób cierpi na jedno z zaburzeń pigmentacji[2], co czyni ten problem globalnym wyzwaniem. Przebarwienia mogą mieć znaczący wpływ na nasze samopoczucie i jakość życia. Te same badania pokazują, że aż 22% osób z przebarwieniami czuje się mniej kochanych przez rodzinę, a 21% osób z przebarwieniami czuje się dyskryminowana z ich powodu w pracy.

Melasyl™ – rewolucja w walce z przebarwieniami

Dzięki trwającym aż 18 lat badaniom, podczas których przetestowanych zostało 100 000 cząsteczek, marka La Roche-Posay opracowała nową, unikalną molekułę o nazwie Melasyl™. Jej innowacyjny mechanizm polega na wychwytywaniu nadmiaru melaniny, zanim pozostawi ona ślady na skórze. Skutecznie zatrzymuje prekursory melaniny na bardzo wczesnym etapie jej nadprodukcji, oferując doskonałą skuteczność w walce z wieloma rodzajami przebarwień na wszystkich odcieniach skóry.

Zaburzenia pigmentacyjne, takie jak przebarwienia posłoneczne, plamy starcze, ślady po trądziku czy melasma, mogą dotknąć każdego, niezależnie od wieku, płci czy typu skóry, jednak częstość ich występowania różni się w zależności od fototypu skóry. Melasyl™ wyznacza nową erę w pielęgnacji skóry. Działa na wszystkich rodzajach przebarwień, w tym tych uporczywych i utrwalonych, posiadając jednocześnie klinicznie udowodnioną skuteczność nawet w przypadku ciemnych plam. Ponadto, molekuła ta ma silne działanie zapobiegające nawrotom.

MELA B3 – kompleksowa pielęgnacja jako odpowiedź na potrzeby różnych typów skóry

Melasyl™, opracowany we współpracy z ekspertami w dziedzinie przebarwień z całego świata, jest kluczowym składnikiem nowej gamy produktów La Roche-Posay. Został opracowany z myślą o każdej skórze i zapewnia doskonałą tolerancję, nawet dla skóry wrażliwej. Stosując nowość od La Roche-Posay – serum z gamy MELA B3 – widoczne rezultaty zostały udowodnione już po 1. tygodniu stosowania[3]. 85% osób[4] stosujących serum MELA B3 przez 2 miesiące zauważyło znaczącą redukcję uciążliwych przebarwień. Dzięki wyjątkowemu działaniu Melasylu™, produkty z gamy MELA B3 umożliwiają walkę z przebarwieniami jak nigdy dotąd, a ich wyjątkowa skuteczność została udowodniona w badaniach klinicznych. Ponadto, gama produktów MELA B3 zapobiega nawrotom przebarwień, zapewniając długotrwały efekt[5].

Serum MELA B3 łączy Melasyl™ z 10% niacynamidem, zapewniając kompleksowe rozwiązanie o potrójnym działaniu: redukuje stany zapalne, delikatnie złuszcza martwy naskórek, jednocześnie stymulując odnowę komórkową oraz chroni skórę przed wolnymi rodnikami, które przyczyniają się do powstawania przebarwień.

W przełomowej pielęgnacji z gamą produktów MELA B3 kluczową rolę grają także pozostałe dwa produkty: MELA B3 żel oczyszczający, który delikatnie usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek, przygotowując skórę do dalszych etapów pielęgnacji, a także krem MELA B3 z SPF30, chroniący skórę przed promieniowaniem UV, które jest głównym czynnikiem powodującym przebarwienia.

La Roche-Posay – zaangażowanie w naukę i innowacje

La Roche-Posay nieustannie poszukuje nowych rozwiązań w dziedzinie dermatologii. Opracowanie Melasyl™ to kolejny przykład zaangażowania marki w tworzenie skutecznych i bezpiecznych produktów, które odpowiadają na potrzeby różnych typów skóry.

[1] Badanie rynku dermokosmetyków z udziałem dermatologów w Polsce, AplusA, I-IV 2023.
[2] Badanie przeprowadzone na 48 000 uczestników w wieku 18+ w 34 krajach w okresie grudzień 2022-luty 2023.
[3] Przeprowadzono dwa testy samooceny na 50 i 70 osobach.
[4] Test konsumencki podczas badania klinicznego, 73 kobiety po 8 tygodniach stosowania.
[5] Badanie kliniczne na 73 kobietach, 2 tygodnie przerwy po 8 tygodniach stosowania.
# Nowości kosmetyczne
 reklama