Influncerka Julia Tychoniewicz w kampanii marki Paese

Influncerka Julia Tychoniewicz w kampanii marki Paese

Jej delikatna uroda idealnie wpasowała się w nową kolekcję marki - Glowerous. Julia cieszy się dużą popularnością w socialach, dzięki czemu w pozuje w światowych kampaniach modowych, biżuteryjnych i kosmetycznych. 

Dlaczego Glowerous?

- Tworząc nasze kampanie, staramy się przede wszystkim, żeby biła od nich naturalność. Skupiamy się na tym, żeby produkt był idealnie dobrany do modelek i podkreślał ich piękno. Przy pracy nad Glowerous, nie wyobrażaliśmy sobie nikogo innego niż Julii. Jej glow jest czarujące i bije na kilometr! Współpraca z Julią, to dla nas zaszczyt... Dzień na planie minął w uśmiechniętej atmosferze, a efekty sesji przechodzą najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy wszystkim za tak pozytywny odzew! – komentuje Anna Jędrzejczyk-Drożdż, Content, PR and Influencer marketing manager Paese.

Kolekcja GLOWEROUS

W jej skład wchodzą kosmetyki do wykończenia makijażu, nadające blasku i świeżości. Rozświetlacz w płynie w odcieniu Sparkle Rose sprawdzi się zarówno do twarzy, jak i do wybranych partii ciała. Dzięki swojej lekkiej formule idealnie stapia się ze skórą. Można także dodać kilka kropli do podkładu, aby nadać cerze zdrowego blasku. Nowy róż w kremie to świetne rozwiązanie, jeśli chcemy dodać skórze lekkości i odmłodzenia. Wśród nowości znalazł się także sypki pigment z drobinami złota w różowawym odcieniu. Paese proponuje także błyszczyk Glowerous w 3 wersjach kolorystycznych do wyboru. Look dopełni sypki rozświetlacz w dwóch odcieniach.

Nowa seria produktów to naturalne formuły pełne wartości odżywczych. Olej z nasion malin to główny składnik aktywny całej kolekcji, który intensywnie nawilża, poprawia elastyczność i jędrność. Ma właściwości antyoksydacyjne, dzięki czemu chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Cera staję się pełna blasku, zachowując promienny wygląd i naturalny glow.

# Nowości kosmetyczne
 reklama