Ziko Dermo wprowadza sprzedaż na telefon
Ziko Dermo wprowadza sprzedaż na telefon

Zapytaj o poradę, zamów i odbierz – drogerie Ziko Dermo wdrażają nową usługę w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie swoich klientów!

Już od 20.04.2020 kontaktując się telefonicznie z wybraną drogerią Ziko Dermo można skorzystać z porady kosmetycznej, dobrać dermokosmetyki czy preparaty higieniczne, a następnie złożyć zamówienie i odebrać je w drogerii już po 1 h. To odpowiedź Ziko Dermo na sugestie klientów, którzy chcą ograniczyć czas spędzany w sklepach do absolutnego minimum.

- Zdrowie odwiedzających nasze drogerie jest najważniejsze - mówi prezes Beata Kmieć. - W obecnej, bardzo dynamicznej sytuacji związanej z ogólnoświatową pandemią koronawirusa musimy reagować szybko. W walce z Covid-19 podjęliśmy wiele działań, które sprawiają, że zakupy w naszych drogeriach są bezpieczne dla klientów. Stanowiska obsługowe osłonięte zostały zabudową z pleksy, w każdym lokalu zamontowane zostały dozowniki do dezynfekcji rąk, wydzielone zostały również strefy bezpieczeństwa dla klientów. Wyposażyliśmy drogerie w materiały edukacyjne informujące o bezpiecznym stosowaniu środków ochronnych, a wychodząc naprzeciw bieżącym potrzebom klientów wprowadziliśmy do sprzedaży maski ochronne i żele antybakteryjne. Usługa Zapytaj o poradę, zamów i odbierz, jest kolejnym działaniem, które należało wykonać - dodaje.

Z usługi można korzystać od poniedziałku do piątku, a w niektórych drogeriach także w sobotę, w godzinach 10:00-12:00. Pomocą przy wyborze produktów do zamówienia służy personel drogerii, który stanowią wykwalifikowane dermokonsultantki.

Zamówienie jest przygotowane błyskawicznie, zaledwie w 1 h i czeka na odbiór do 48 h. Płatności klient dokonuje przy odbiorze.

Numery telefonów do drogerii, a także aktualne godziny otwarcia podane są na stronie internetowej sieci oraz w aplikacji mobilnej ziko.pl.

# Newsy handel
reklama