Tłumy w Sephorze podczas otwarcia Galerii Młociny
Tłumy w Sephorze podczas otwarcia Galerii Młociny

Wraz ze startem nowej, imponującej galerii na mapie Warszawy, ruszyła kolejna perfumeria Sephora – pełna gorących marek, produktów i usług. 

Sephora w Galerii Młociny to kolejna perfumeria w nowym koncepcie sieci, który powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Salon Sephora w Galerii Młociny ma 240m2.

Na klientów Sephora Galeria Młociny czeka 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych i makijażowych. Wśród tych gorące premiery ostatnich miesięcy, takie jak Fresh Beauty, Pixi, Fenty Beauty by Rihanna czy kultowa Anastasia Beverly Hills.  

Na klientów w dniu otwarcia czekały liczne niespodzianki przygotowane przez Sephora: dla pierwszych 100 osób – prezent do zakupów: torba Sephora pełna produktów Sephora Collection, a dla wszystkich atrakcyjne rabaty i prezenty do zakupów.
Nowa perfumeria ulokowana jest na parterze. Otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-22.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 21.00.
# Newsy handel
reklama