Tarte - kolejna marka dostępna na wyłączność w Sephorze
Tarte - kolejna marka dostępna na wyłączność w Sephorze

Maureen KellyW roku 2000 “makeup junkie” - jak sama o sobie mówi Maureen Kelly – postanowiła udowodnić, że szyk glamour może mieć dla kobiet wiele zalet i w swojej nowojorskiej kawalerce rozpoczęła działalność Tarte.

Maureen - pionierka stosowania wysoce efektywnych naturalnych produktów – stworzyła linię łatwych w użyciu kosmetyków, których trwałość została przetestowana w szerokiej gamie kolorystycznej – w celu zagwarantowania kobietom autentycznych rezultatów. Kosmetyki są wielokrotnie nagradzane za świetne formuły i stylowe, ekologiczne opakowania. Marka dostępna jest w 200 krajach, cieszy się dobrą renomą zarówno wśród dziennikarzy sekcji beauty, jak również gwiazd na całym świecie.

Maureen Kelly jest założycielką i dyrektor generalną marki Tarte Cosmetics – linii produktów gruntownie testowanych przez długi czas, które są nasycone składnikami gwarantującymi autentyczne rezultaty.

Jedną z największych pasji Maureen jest pomoc osobom, które jej najbardziej potrzebują. Od premiery Tarte w roku 2000 misja ta stanowi nieodzowny element modelu biznesowego i kultury marki. Maureen jest niezwykle przedsiębiorcza, kreatywna, pełna pasji i proaktywna – nieustannie dostarcza nowych pomysłów, które charakteryzują Tarte. Kelly jest również założycielką i prezes “Heart to Tarte” – organizacji non-profit, która pomaga czynić świat piękniejszym. Fundacja między innymi działa na rzecz pomocy zwierzętom, wspiera kobiety w realizacji ich celów i pomaga zwalczać cyber-przemoc wśród młodych osób. W przerwach w pracy nad kolejną wyczekaną premierą Tarte, Maureen spędza czas na plaży z mężem i dwoma synami.

Produkty TARTE dostępne są na wyłączność od 27 sierpnia na sephora.pl i w Sephora Galeria Mokotów. Od 5 września dostępne będą w perfumerii w Westfiled Arkadia. Od 8 września w kilkudziesięciu perfumeriach w całej Polsce.

Ceny kosmetyków od ok. 59 zł - 200 zł. Całą kolekcję można poznać klikając w poniższy link.

# Newsy handel
 reklama