Sephora wspiera kobiety - limitowana kolekcja na Dzień Kobiet
Sephora wspiera kobiety - limitowana kolekcja na Dzień Kobiet

Wraz z początkiem marca na sephora.pl i w wybranych perfumeriach Sephora rusza akcja, której celem jest wsparcie kobiet. Kupując limitowane produkty do makijażu ust lub limitowane gadżety Sephora Favorites, każda z pań może wesprzeć inne kobiety.

Cały dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją przekazany zostanie na wsparcie programu „Sukces To Ja” – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek organizowanego przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką.

Sephora od kilku lat konsekwentnie rozwija programy wsparcia i rozwoju dla kobiet zarówno poprzez współpracę z Fundacjami, jak i organizację programu bezpłatnych warsztatów makijażowych – Classes for Confidence – w swoich perfumeriach.

Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. Zgodnie filozofią Sephora – The Unlimited Power of Beauty, piękno to nie norma, rozmiar ani kolor skóry, ale stan umysłu związany z samoakceptacją i pewnością siebie.

Sephora od lat w Polsce oraz na świecie realizuje tę misję, pomaga kobietom w każdym wieku i na każdym etapie życia, odkryć siłę drzemiącego w nich piękna organizując m.in. bezpłatne warsztaty makijażu i pielęgnacji – Classes for Confidence.

Czym są Classes for Confidence?

Podczas spotkań Classes for Confidence makijażystki Sephora inspirują, uczą i podpowiadają jak poprzez pracę nad własnym wizerunkiem nabrać pewności siebie aby z sukcesem wejść na rynek pracy czy też po prostu dobrze poczuć się we własnej skórze. W minionym roku w perfumeriach Sephora w całej Polsce zorganizowano warsztaty dla 130 dziewcząt objętych projektem FUN. TECH. FUTURE., którego organizatorem jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką. Dzięki sprzedaży maskotki świątecznej Sephora w grudniu 2019 zebrano środki, za które firma wpierać będzie realizację już drugiej edycji programu dla dziewcząt z domów dziecka i z rodzin zastępczych, pomagając im skutecznie w wejściu na rynek pracy.

W 2019 Sephora nawiązała też niezwykłą współpracę z Fundacją Zaczyn i zorganizowała warsztaty makijażu skierowane do seniorek, odpowiadające potrzebom skóry dojrzałej. Z bezpłatnych, grupowych lekcji makijażu skorzystało we wrześniu i październiku kilkaset pań w perfumeriach Sephora na terenie całej Polski. Firma zapowiada kontynuację akcji i wsparcie Fundacji Zaczyn również w 2020 roku.

- W Sephora wierzymy w moc piękna i siłę społeczności. Wierzymy w piękno bez ustalonych zasad i osądów. Piękno dla każdego typu skóry, każdego wieku i każdej płci. Zgodnie z tą filozofią realizujemy projekt Classes for Confidence. Czujemy, że dzięki dzieleniu się naszym know how i wykorzystaniu wiedzy naszych konsultantów, możemy realnie wpłynąć na czyjąś samoocenę, dodać wiary w siebie - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

Limitowana kolekcja z okazji Dnia Kobiet

- Do wsparcia naszych działań i pomocy kobietom regularnie zapraszamy naszych klientów – zarówno panie, jak i panów, którzy kupując specjalne limitowane serie produktów w naszych perfumeriach, razem z nami wspierają działania partnerskich Fundacji. Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet w naszej perfumerii on-line pojawiła się kolekcja szminek wybranych, partnerskich marek oraz dwa produkty – kosmetyczka i torebka Sephora Favorites, z których cały dochód wesprze program „Sukces to ja” Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Wspomniane gadżety będą dostępnie również w wybranych 20 perfumeriach stacjonarnych Sephora. Gorąco zachęcam do wsparcia akcji – dodaje Małgorzata Dzięcielewska.

Wszystkie produkty, z których dochód Sephora przekaże na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl.

# Newsy handel
 reklama