Świat przyspiesza coraz bardziej - uważa Stéphane Lannuzel, L’Oréal

Świat przyspiesza coraz bardziej - uważa Stéphane Lannuzel, L’Oréal

Stéphane Lannuzel, chief digital officer of operations w koncernie L'Oreal.

Nasi klienci w ostatnich trzech latach zmienili się bardziej niż w ciągu trzech dekad. Tę zmianę można najprościej opisać regułą "3xA", pochodzącą od trzech angielskich słów. Chcą wszystkiego, wszędzie, o każdej porze (ang. anything, anywhere, anytime).

Współcześni klienci, zwłaszcza młodzi, przykładają ogromną wagę do swojego wizerunku i nie chcą czekać miesiącami, aż na półkach pojawi się nowy produkt, odpowiadający na trend, który zaobserwowali w social mediach.

Jeszcze kilka lat temu uważano, że trend "digital" nie jest dla segmentu produktów luksusowych. Dziś sprzedaż przez internet to 9,7 proc. naszych rocznych obrotów.

Klienci dokonują zarówno zakupów przez internet, jak i w tradycyjnych sklepach. Gdy idą do sklepu, oczekują prawdziwego doświadczenia. Cyfrowa transformacja jest wszędzie, sprawia, że życie staje się łatwiejsze za sprawą technologii.

Młodsza generacja często przychodzi do sklepów "uzbrojona" w informacje na temat produktów, o których wyczytali w internecie, co sprawia, że są bardzo dobrze wyedukowani, a także oczekują transparentności, m.in. w kwestii składników kosmetyków i ich pochodzenia.

źródło: businessinsider.com.pl

Może zainteresuje Cię również:

Przejęcia, fuzje i obiecujące partnerstwa - największy koncern kosmetyczny wciąż poszerza portfolio
Wioletta Rosołowska, L'Oréal Polska, o wpływie cyfryzacji na rynek beauty
 

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager