Wybrane kosmetyki mogą być odebrane przez klienta lub dostarczone pod wskazany adres przez kurierów Wolt - dostawa odbywa się wówczas w ciągu 30-40 minut.
Marka Lush od początku istnienia jest zaangażowana w walkę o prawa zwierząt, a decyzja o współpracy z Wolt podczas Veganuary, jeszcze bardziej to podkreśla. Veganuary to coroczna inicjatywa, która zachęca do spróbowania wegańskiego stylu życia i odżywiania. Wyzwanie trwa przez cały styczeń, a dostępność marki Lush w aplikacji Wolt ułatwi wzięcie w nim udziału, pozwalając jednocześnie spróbować wegańskiego jedzenia, jak i kosmetyków.
Oferta marki Lush na platformie Wolt obejmuje szeroki asortyment z różnych kategorii produktów w tym bestsellery oraz pojawiające się cyklicznie kolekcje limitowane. Jeśli klienci mają jakiekolwiek pytania dotyczące poszczególnych produktów lub ich zastosowania, mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia. Produkty można zamawiać z dwóch istniejących w Warszawie sklepów Lush - w Westfield Arkadia oraz Złotych Tarasach.