Zaproszeni przedstawiciele mediów oraz influencerzy mieli okazję przetestować dermokosmetyki z linii Oceanskin oraz Repaskin, a także nowości Seslash. W atmosferze hiszpańskiego brunchu, definiującego filozofię relaksu, goście poznali bliżej produkty, których właściwości w perfekcyjny sposób przygotowują skórę na lato.
„Sesderma robi wszystko, abyśmy czuły się komfortowo we własnej skórze. Przygląda się jej uważnie i wsłuchuje w jej potrzeby. Eksperci marki opracowują bezpieczne i skuteczne programy pielęgnacyjne” - mówi Anna Kwaśnik, Head of Marketing Sesderma.
Uwaga całego wydarzenia skupiona była przede wszystkim na dermokosmetykach, dzięki którym pielęgnacja może być przyjemna niczym wakacje na hiszpańskiej plaży. Miejsce spotkania zostało podzielone na angażujące strefy produktowe:
W każdej ze stref produktowych przedstawiciele marki szczegółowo opowiadali o dermokosmetykach i ich właściwościach, a goście mogli je swobodnie testować.