W hiszpańskim klimacie - Sesderma otwiera lato

W hiszpańskim klimacie - Sesderma otwiera lato

Spanish Summer powered by Sesderma to wyjątkowy event w klimacie hiszpańskich wakacji, który odbył się 26 czerwca 2023 w przepięknej letniej scenerii Ogrodów Wisła w Warszawie.

Zaproszeni przedstawiciele mediów oraz influencerzy mieli okazję przetestować dermokosmetyki z linii Oceanskin oraz Repaskin, a także nowości Seslash. W atmosferze hiszpańskiego brunchu, definiującego filozofię relaksu, goście poznali bliżej produkty, których właściwości w perfekcyjny sposób przygotowują skórę na lato.

„Sesderma robi wszystko, abyśmy czuły się komfortowo we własnej skórze. Przygląda się jej uważnie i wsłuchuje w jej potrzeby. Eksperci marki opracowują bezpieczne i skuteczne programy pielęgnacyjne” - mówi Anna Kwaśnik, Head of Marketing Sesderma.

Uwaga całego wydarzenia skupiona była przede wszystkim na dermokosmetykach, dzięki którym pielęgnacja może być przyjemna niczym wakacje na hiszpańskiej plaży. Miejsce spotkania zostało podzielone na angażujące strefy produktowe:

# Linia Oceanskin to dermokosmetyki, których najwyższej jakości składniki nawilżają skórę na wielu poziomach. Dzięki obecności ekstraktu z kawioru, spiruliny, morskiego kolagenu i elastyny oraz Hydrases kompleks (kompleks czterech olejków roślinnych w połączeniu z masłem karite i kokum), produkty z tej linii gwarantują głębokie nawilżenie, regenerują skórę, zwiększają jej elastyczność i wzmacniają funkcję bariery naskórka. W morskiej strefie Oceanskin uwagę przyciągało koło sterowe na tle wodnej ścianki, zachęcające do robienia efektownych zdjęć.
# Linia Repaskin to nieodłączny towarzysz słonecznych dni i relaksu na świeżym powietrzu. Dermokosmetyki z tej linii wyróżnia technologia SHIELD – SYSTEM, zapewniająca najwyższą ochronę słoneczną oraz intensywnie regenerująca skórę po ekspozycji słonecznej. W strefie Repaskin, wybierając krzesło ratownika, można było poczuć się jak gwiazda Słonecznego Patrolu.
# Nowość Seslash black to regenerujący i odżywiający tusz do rzęs, który dzięki swojej bogatej formule nie tylko pogrubia i wydłuża rzęsy, ale także wzmacnia, nawilża i zapobiega ich wypadaniu. Produkt zawiera kompleks wzmacniający z keratyną, ekstraktem z czerwonych alg, kwasem hialuronowym i gliceryną. Atrakcją wyróżniającą strefę Seslash była insta-friendly huśtawka w kształcie oka z zalotnymi rzęsami.

W każdej ze stref produktowych przedstawiciele marki szczegółowo opowiadali o dermokosmetykach i ich właściwościach, a goście mogli je swobodnie testować.

# Newsy producenci
 reklama