Ten kosmetyczny Tygrys skończył rok, ale plany na przyszłość ma ambitne

Ten kosmetyczny Tygrys skończył rok, ale plany na przyszłość ma ambitne

18 września w warszawskim Centrum Praskim Koneser marka Catch A Tiger świętowała swoje pierwsze urodziny. Event, zorganizowany we współpracy z agencją Quality Public Relations, nie tylko celebrował ten ważny dla marki moment, ale również był okazją do promowania świadomości marki, która dynamicznie rozwija się na rynku we współpracy z drogerią Rossmann.

Wydarzenie odbywało się pod hasłem „SZKOŁA AKCEPTACJI I PIELĘGNACJI”, co w kontekście niedawno rozpoczętego roku szkolnego podkreślało znaczenie kompleksowego dbania o skórę oraz zdrowie psychiczne. Marka Catch A Tiger, znana ze swojego holistycznego podejścia, chce zwrócić uwagę na wyzwania, z jakimi mierzą się młode osoby, szczególnie te z problemami skórnymi, takimi jak trądzik.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję wysłuchać panelu dyskusyjnego z psycholożką Patrycją Bujarską znaną na Instagramie jako @70_tysiecy_mysli, która opowiadała o wpływie problemów skórnych na samoocenę nastolatków. Ambasadorka marki Kluadia @kitka00 opowiedziała o jej doświadczeniach z trądzikiem i negatywnym wpływie na jej samoocenę. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego o produktach marki oraz o jej misji mówiły Magdalena Kaczanowicz (@racjapielegnacja) oraz brand managerka marki Catch A Tiger, Agnieszka Ratuszniak.

Na gości czekały również atrakcje w dwóch strefach tematycznych: SKINCARE LAB oraz SELFCARE LAB. W strefie SKINCARE LAB uczestnicy mogli na własnej skórze przekonać się, jak wygląda proces tworzenia kosmetyków, a także stworzyć spersonalizowany krem z wybranym zapachem. Z kolei SELFCARE LAB oferowało warsztaty z psycholożką Patrycją, które skupiały się na budowaniu samooceny i dbaniu o zdrowie psychiczne.

Wydarzenie przyciągnęło wiele popularnych osób ze świata mediów społecznościowych, takich jak @weruux, @emilka_kostyk, @weronikaszlazak @inchidris i wielu innych. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju marki i zwiększania jej rozpoznawalności na rynku.

Wirtualne Kosmetyki życzą marce udanego rozwoju!

Z atuty marki Catch a Tiger uważamy: precyzyjne dobraną grupę odbiorców, rozumienie jej potrzeb, odwoływaie się do ważnych społecznie tematów w tej grupie wiekowej, dopasowane portfolio, dobre składy produktów, przyciągające uwagę i "sprzedające" solidną dawkę wiedzy pielęgnacyjnej opakowania.
# Newsy producenci
 reklama