Ta kampania LOréal Paris ma wzmacniać poczucie pewności młodych kobiet

Ta kampania L'Oréal Paris ma wzmacniać poczucie pewności młodych kobiet

Ruszyła druga odsłona kampanii „Lekcje Wartości” L’Oréal Paris, której ambasadorkami zostały Julia Wieniawa i Kendall Jenner, przedstawicielki młodego pokolenia. Przekonują, że trudne momenty da się przekuwać w siłę do działania. Ponieważ wiedzą, że są tego warte.

Hasło „Ponieważ jesteś tego warta”, stworzone w latach 70. przez Ilone Sprecht, a po raz wypowiedziane w kampanii reklamowej przez aktorkę Joanne Dusseau, nie traci na aktualności. Marka cały czas stara się udowadniać, że to nie tylko pusty slogan. Od początku w centrum zainteresowania marki była kobieta: jej samopoczucie i zadowolenie z wyglądu, które pomagało w budowaniu pewności siebie i spełnianiu się na różnych polach.

Rok temu odbyła się pierwsza edycja kampanii „Lekcje Wartości”, w której udział wzięły znane osoby (m. in. Kate Winslet, Elle Fanning, Maria Dębskiej i Ewa Farna), dzieląc się swoimi doświadczeniami i przekonując, że wszystkie kobiety łączą tak naprawdę te same wyzwania. Jednak mimo tego, że każda z nas ma chwilę słabości i czasami jesteśmy swoimi największymi wrogami, musimy uciszyć głos wewnętrznego krytyka i iść naprzód – ponieważ wszystkie jesteśmy tego warte.

Nowa ambasadorka marki L'Oréal Paris Julia Wieniawa ma swoich fanów i fanki, ale bywa też - jak niemal każda osoba publiczna - obiektem hejtu. Oprócz sukcesów zalicza też porażki czy błędy, co jest przecież naturalne w życiu każdego z nas. Jednak 25-latka we wszystkim stara się szukać pozytywów. „Moje błędy są tyle samo warte, co moje sukcesy – bo to one uczą nas najwięcej” – mówi w spocie. Jak podkreśla, czasem czuje się niepewnie, jednak stara się nie poddawać wewnętrznym wątpliwościom i zawsze iść naprzód. Do tego zachęca również inne kobiety. „Odkrywanie siebie to jedna z największych wartości w życiu” – dodaje.

Kolejna ambasadorka „Lekcji Wartości”, Kendall Jenner, która – chociaż przez wielu uchodzi za ucieleśnienie współczesnego kanonu piękna – przyznaje, że niejednokrotnie wątpiła w swoją wartość. Jednak z wiekiem wypowiada słowa „Jestem tego warta” z coraz większą pewnością. „Zajęło mi chwilę, aby odkryć, kim naprawdę jestem. Miałam do czynienia z tymi samymi problemami, z którymi mogą zmagać się inne osoby z mojego pokolenia. Brak pewności siebie, trudności z określeniem swojej tożsamości i ogólną niepewność co do tego, kim byłam lub kim pragnę się stać” – przyznała. Kendall podkreśla, że jedną z najlepszych rzeczy, jaką możemy dla siebie zrobić, jest okazywanie sobie życzliwości i otaczanie się odpowiednimi, wspierającymi ludźmi.

# Newsy producenci
 reklama