Soap for Globe - esencja troski o skórę i planetę

Soap for Globe - esencja troski o skórę i planetę

Marka Soap for Globe to kosmetyczna esencja troski o dobrą kondycję włosów i skóry przy jednoczesnej trosce o planetę. Marka zdecydowanie upraszcza to, co możliwe, by zostawiać po sobie jak najmniejszy ślad.

Tony odpadów, które jako ludzkość generujemy, są wyzwaniem już teraz, ale zagrażają bezpiecznej przyszłości kolejnych pokoleń. Liczy się więc każdy gest na rzecz planety. Anna Komierowska-Szweycer i Aleksandra Klaman, czyli duet stojący za polską marką Soap for Globe, zachęca do ponownego docenienia kosmetyków, które dzięki swojej kostkowej postaci nie będą po ich zużyciu zostawiać niepotrzebnych pustych, plastikowych opakowań.

Twórcy Soap for Globe piszą o tym w manifeście marki:

>>Jesteśmy tu gośćmi i chcemy z prawdziwym szacunkiem korzystać z zasobów Ziemi, by kolejne pokolenia mogły również się Nią cieszyć. Każdy nasz gest, nawet ten najmniejszy ma znaczenie: czy pijesz wodę z kranu, masz torbę na zakupy, reperujesz zamiast wyrzucać, czy sięgasz po kostkę do pielęgnacji, oszczędzając plastikowe opakowanie.
Lekko. Przyjemnie. Świadomie. Codziennie. Razem.

Chcemy, by tych gestów było jak najwięcej. Jeden gest. Razem mamy wpływ.<<

Funkcjonalnie i ekologicznie

W ofercie marki znajdują się szampony, odżywki i kostki myjące. Niedawno dołączyły też masła do ciała zamknięte w aluminiowych puszkach (pozwalających nadać im drugie życie po zużyciu kosmetyku lub w prosty sposób poddać recyklingowi). Formuły kostek Soap for Globe są bezpieczne, skuteczne. Powstały we współpracy z najlepszymi dermatologami w Polsce. Zawierają dobrze przebadane substancje kosmetyczne i bogactwo składników naturalnych.

Szampony i odżywki dostosowane są do różnych typów włosów i potrzeb poszczególnych osób, które po nie sięgną. Znajdziemy takie, które przeznaczone są do włosów cienkich, długich, farbowanych, kręconych suchych, normalnych, przetłuszczających się, do skóry wrażliwej, ale też warianty męskie i dziecięce. - Nie chciałam zrobić szamponu w kostce, który ładnie wygląda. Chciałam zrobić najlepszy szampon w kostce, który świetnie myje, ma superskładniki fryzjerskie, bezpieczną dla skóry pianę, a do tego pięknie pachnie. Wierzymy, że ograniczenie plastiku w codziennym życiu jest konieczne, a przekonanie konsumenta do zmiany gestu pielęgnacyjnego, jest możliwe, szczególnie wtedy, gdy stosowanie kostki będzie synonimem przyjemności i pięknych włosów - mówi Anna Komierowska-Szweycer, współwłaścicielka marki. Marka nie uprawia greenwashingu i jasno informuje, że nie wszystkie składniki szamponów są naturalne, bo sam olej nie umyje włosów - konieczny jest delikatny detergent. Cała formuła była jednak opracowywana pod okiem najlepszych w Polsce dermatologów, by produkty były w pełni bezpieczne i skuteczne w działaniu.

Podobnie jest z kostkami do mycia. Tu też można wybrać między kostką hipoalergiczną, dla skóry suchej, delikatnej, z niedoskonałościami, peelingującą, naturalną, hipoalergiczną czy przeznaczoną do mycia dzieci. Znajdziemy również specjalne kostki do mycia twarzy, jak też produkt do higieny intymnej. Po umyciu każdą z kostek skóra jest nie tylko czysta, ale nawilżona, odżywiona, a pH bliskie fizjologicznemu, dobrze ją chroni i kondycjonuje.

Niedawno portfolio marki poszerzyło się o masła do ciała. Mają one wyjątkowo przyjemnie lekkie konsystencje i zawierają bogactwo naturalnych składników, m. in. masło shea, kakaowe, olej z migdałów czy olej kokosowy pozyskiwane od sprawdzonych dostawców. Puszysta konsystencja masła lekko rozprowadza się po ciele i otula skórę delikatnym zapachem świeżości. Idealnie odżywia i pielęgnuje skórę.

Inwestycje w markę

Kosmetyki dostępne są w wybranych sklepach stacjonarnych, internetowych, w specjalnych concept store'ach. Można je również zamawiać subskrypcyjnie u producenta.

Założycielki marki mają duże doświadczenie w branży beauty zdobyte w międzynarodowych koncernach. Dobrze jednak wiedzą, że czym innym jest wprowadzanie nowej marki w dużej organizacji, czym innym przez start-up. Wszystkie usługi outsourcingują, a cały zysk przeznaczany jest na kolejne inwestycje. W tej chwili najwięcej wydatków generuje marketing, ale też pozwala przekonać się, że najlepsze efekty niekoniecznie przynosi współpraca z wielkiemi nazwiskami social mediów, ale osobami, które mają może nieco mniejsze zasięgi, ale duży kredyt zaufania u swoich odbiorców. Drugim największym kosztem jest produkcja, która jest bardzo droga, ponieważ kosmetyki są robione ręcznie, lokalnie, w Polsce.

Kosmetyki wyróżnia wysoka jakość produktów, estetyka i świadomy minimalizm opakowań. Wszystkie produkty Soap for Globe są bardzo wydajne, co w przypadku świadomych i eko-zaangażowanych konsumentów, jest dodatkowym atutem, by sięgać po tę markę. Z miłości do skóry, z odpowiedzialnością dla planety.

Soap for Globe wpisuje się w globalne trendy:
#ecobeauty
#consciousbeauty
#skinminimalism
#cleanbeauty
#zerowaste.

Najbliższe dwa lata Soap for Globe chce poświęcić na wzmacnianie brandu i stworzenie mocnego e-commerce’u.

# Newsy producenci
 reklama