Instytut Biznesu Rodzinnego zaprosił dr. Karola Szmicha z Delii do udziału w panelu „Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu – case study firm rodzinnych”, który opowiedział o tym, jak wygląda ścieżka sukcesora w firmie rodzinnej oraz jakim wyzwaniom należy stawić czoła.
Delia Cosmetics to firma z polskim rodowodem, która dystrybuuje swoje produkty w 60 krajach na świecie. Jej główne filary opierają się na rodzinnych wartościach, wysokiej jakości i trosce o piękno. Założyciele Delii przyznają, że tworzenie kosmetyków to ich życie, lecz tylko wtedy, gdy fundamenty stanowi rodzina i przyjaźń – wartości zakorzenione w firmie już od niemal 25 lat. W czasie wystąpienia Karola Szmicha w Poznaniu uczestnicy usłyszeli o jego drodze do sukcesji i tym, co wyróżnia rodzinne biznesy, w których życie prywatne mocno przeplata się z życiem zawodowym.