Emma Roberts perfekcyjnie uosabia hasło przewodnie KIKO MILANO „Be What You Want to Be – Bądź tym, kim chcesz być”, łącząc w życiu role aktorki, producentki oraz przedsiębiorczyni. Kocha bawić się makijażem. Pierwszą kampanią zrealizowaną wraz z Emmą w kultowych i najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu, ze zdjęciami wykonanymi przez Sarah Silver i filmem wyreżyserowanym przez Damiena Krisla, jest nowa odsłona pomadki w płynie Unlimited Double Touch.
Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach, zapewniając długotrwały rezultat nawet do 16 godzin. Formuła bazy została wzbogacona o mieszankę polimerową, dzięki czemu doskonale przylega do warg, jest odporna na rozmazywanie i szybko schnie, natomiast błyszczyk ma działanie zmiękczające i nadaje ustom świetliste wykończenie. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, a wszystko to z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.