Firma jest dumna, że redaktor naczelna portalu Wizaz.pl przyznała marce AA nagrodę za „łączenie przez 40 lat innowacyjności i bezpieczeństwa w produkcji hipoalergicznych kosmetyków do twarzy i ciała”. Nagrodę podczas uroczystej gali zorganizowanej z okazji 22. urodzin Wizażu odebrała osobiście Dorota Soszyńska, która w swoim przemówieniu nie kryła wzruszenia. Jest to bowiem wyróżnienie, które w pełni oddaje tożsamość marki AA.
>> 40 lat doświadczenia w tworzeniu produktów do skóry alergicznej sprawiło, że marka AA doskonale zna specyfikę skóry wrażliwej. Dzięki temu posiadaczki tego rodzaju cery mają dostęp do wszystkich nowinek kosmetycznych i nie muszą się martwić o jej podrażnienie! << - czytamy w laudacji. Pełne uzasadnienie nagrody można przeczytać w specjalnej zakładce konkursowej.
Drugim powodem do radości była nagroda wręczona ambasadorce marki AA - Ewie Wachowicz. Ta nagroda niosła przesłanie „Jestem piękna, bo jestem sobą”. Dlaczego Ewa?
>> Dla wielu kobiet jest niezwykłą inspiracją. Przyznaje, że życie kobiety po 50. smakuje inaczej, głębiej, niekiedy lepiej. Zachęca tysiące kobiet, do tego, by korzystać z tej możliwości, rozwijać się i realizować. Piękno dla niej kryje się we wnętrzu i w życiu! Aktywności fizycznej, pokonywaniu własnych słabości, spełnieniu zawodowym, chwilach z bliskimi << - podkreśla Jury. - To cała prawda o naszej mądrej i pięknej ambasadorce. Jesteśmy szczęśliwi i dumni! Dziękujemy serdecznie społeczności Wizażanek, które od lat testują i recenzują nasze produkty - podkreśla Oceanic w komunikacie.