Obiecujący debiut na polskim rynku kosmetycznym - nowa marka Say hi

Obiecujący debiut na polskim rynku kosmetycznym - nowa marka Say hi

Say hi to nowa marka, która doskonale wpisuje się w wiodące obecnie trendy kosmetyczne. Stawia na funkcjonalność, clean-beauty, inkluzywność.

Markę wyróżnia na starcie wysoka estetyka i spójność w social mediach. O takich brandach mówi się, że są instagrammable;-)

Say hi to skuteczne, wielozadaniowe formuły. Zapewniają natychmiastowe działanie i długofalowe korzyści. Kosmetyki zawierają bogate w antyoksydanty ekstrakty roślinne, oleje i masła z całego świata w połączeniu ze składnikami aktywnymi o potwierdzonym naukowo działaniu. Produkty są kompatybilne. Można je stosować jednocześnie, bez obciążania skóry, czasu i budżetu.  

Świadoma pielęgnacja

Formuły pielęgnacyjne Say hi tworzone są w zgodzie z najwyższymi standardami jakości i przejrzystości. Firma stawia na naturalne surowce w takich stężeniach, które gwarantują najlepsze efekty. Czasami wspomaga się przebadanymi naukowo syntetycznymi składnikami aktywnymi, ale tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla osiągnięcia celów kuracji. Wszystkie produkty są wegańskie i zgodnie z wytycznymi UE nietestowane na zwierzętach. Nadają się do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w tym problematycznej, trądzikowej, wrażliwej i reaktywnej. Są bezpieczne dla kobiet w ciąży i karmiących. Nie zawierają w składzie niepożądanych przez wiele konsumentek parabenów, PEGów, triklosanu i formaldehydów. Kolory wszystkich produktów są w 100% dziełem natury.

Lokalnie i odpowiedzialnie

Firma produkuje lokalnie w Polsce, używając naturalnych składników pozyskiwanych w etyczny sposób z certyfikatami Ecocert. Śledzi cały łańcuch dostaw aż do źródła. Ograniczyła opakowania do minimum, ponieważ liczy się przecież to co w środku. Minimalizuje zużycie plastiku, wykorzystując najprostsze słoiczki z cienkiego, transparentnego szkła. Wszystkie opakowania nadają się do recyclingu. Kartoniki zewnętrzne wykonane zostały z papieru strukturalnego z certyfikatem FSC (Forest Stewardship Council). Marka zrezygnowała zupełnie z folii. Wysyła zamówienia w najprostszych ekologicznych pudełkach z recyclingu, wypełnionych biodegradowalnymi chrupkami i zaklejonych papierową taśmą z certyfikatem FSC.

Inkluzywnie

Dla marki każda skóra jest normalna. Niezależnie od rodzaju cery, koloru, niedoskonałości, zmarszczek, płci czy wieku.

- W Say hi wierzymy, że rozpoczęcie dialogu o tym jak różnorodne, niedoskonałe i subiektywne może być piękno, prowadzi do pozytywnej zmiany oraz budowania otwartości i tolerancji w społeczeństwie, daleko poza wymiar samej pielęgnacji. I takimi wartościami chcemy się z dzielić poprzez nasze produkty - czytamy w przesłanym komunikacie. 

Say hi - wakacyjny klimat marki

Kosmetyki Say hi można stosować pojedynczo lub tworzyć z nich swoje własne rytuały pielęgnacyjne. W komunikacji marka odwołuje się do hasła "vacay beauty" - chce zapewnić konsumentkom poczucie wakacyjnej skóry przez cały rok. Formuły produktów, ich kolorystyka, zapachy, konsystencje i komunikacja zdecydowanie wpisują się w klimat lata.

Co znalazło się w ofercie?

Gentle oil + clay detoxyfing cleanser Smoothie Skin

Oczyszczająco – odżywiająca emulsja do mycia twarzy jest jak zielony koktajl dla skóry - rano zapewnia dodatkową dawkę energii i blasku, a wieczorem głęboki detoks po dniu pełnym wyzwań. Jej delikatna, a zarazem skuteczna kremowa formuła na bazie zielonej glinki i 3 olejów efektywnie rozpuszcza wszelkie zanieczyszczenia, SPF, makijaż twarzy i oczu. Odblokowuje pory i redukuje nadmiar sebum. Dzięki neutralnemu pH 5.4-6.0 nie powoduje wysuszania cery, utrzymując barierę hydrolipidową skóry w równowadze. Odpowiednia dla każdego rodzaju cery, również problematycznej, trądzikowej, wrażliwej i alergicznej. Nie powoduje powstawania zaskórników. Zielona, aksamitna emulsja zapewnia komfort stosowania na suchą skórę. Pod wpływem ciepła dłoni i masażu, bez dodatku wody, zamienia się w mleczny woal oczyszczający i jednocześnie odżywiający skórę. Charakterystyczny zielony kolor emulsji pochodzi z zielonej glinki i chlorofilu, naturalnego składnika o właściwościach kojących i przeciwzapalnych.
Cena: 69 zł / 200ml

Instantly smoothing + hydrating cream Blue Balance

Ten ultra-lekki krem o potrójnym działaniu pozostawia uczucie dogłębnie nawilżonej, zrównoważonej i natychmiastowo wygładzonej skóry. Działa wielozadaniowo. Jak krem i baza pod makijaż w jednym, nadając cerze pół-matowe (ale nie płaskie) wykończenie, dlatego idealnie sprawdza się pod makijaż. Naturalnie niebieski kolor i relaksujący zapach kremu uspokajają cerę i zmysły, jak śródziemnomorskie wakacje. Dla każdego rodzaju cery spragnionej równowagi. Cera mieszana i tłusta pokocha go szczególnie za to, że jest lekki i nie obciąża skóry. Długofalowo reguluje wydzielanie sebum w strefie T, wygładza drobne niedoskonałości bez użycia silikonów oraz skutecznie zapobiega powstawaniu nowych zmian. Konsystencja: ultra-lekka, kremowa emulsja. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Pozostawia na skórze miękkie, satynowo-welwetowe wykończenie. Zarówno niebieski kolor kremu jak i jego lekko miętowy, uspakajający zapach są w 100% dziełem natury i pochodzą z roślinnego olejku Blue Tansy.
Cena: 79 zł / 50ml

Multi-level hydration + recovery balm Aqua Resort

Nawilżające wakacje all-inclusive dla cery, przez cały rok. Ten ultra-bogaty krem zapewnia długotrwałe i wielopoziomowe nawodnienie, intensywne odżywienie i odbudowę spragnionej skóry. Zmniejsza skłonność do podrażnień i reaktywność na czynniki środowiskowe. Dzięki potężnej dawce przeciwutleniaczy, zapewnia skuteczną ochronę antyoksydacyjną i przeciwstarzeniową. Pozostawia uczucie idealnie miękkiej, jakby „wypełnionej” wodą skóry, pełnej naturalnego blasku. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery spragnionej intensywnego nawilżenia, odżywienia i regeneracji. Cera sucha, odwodniona i wrażliwa szczególnie pokocha go za to, że zapobiega wysuszaniu się skóry oraz długotrwale odbudowuje jej barierę hydrolipidową. Krem jest bardzo bogaty, ale nie obciąża skóry i idealnie nadaje się pod makijaż. Sprawdzi się również jako krem pod oczy lub silny krem nawilżający na noc i zimą dla cery mieszanej i tłustej. Konsystencja: ultra-bogaty krem pozostawia na skórze uczucie perfekcyjnie nawilżonej, elastycznej i lekko wilgotnej skóry (tzw. dewy skin). Morelowy kolor kremu jest w 100% dziełem natury i pochodzi z roślinnych ekstraktów: korzenia Gromwell i dzikiego australijskiego hibiskusa.
Cena: 79 zł / 50ml

Advanced brightening + skin tone evening treatment Bright Vibes

Przełomowa kuracja rozjaśniająca przebarwienia i wyrównująca koloryt skóry. Zaraz po aplikacji zapewnia intensywne nawilżenie, rozświetlenie i ukojenie, nadając skórze promienny wygląd. Po 4 tygodniach rozjaśnia istniejące przebarwienia i pozapalne plamy pigmentacyjne oraz przeciwdziała powstawaniu nowych zmian. Niweluje widoczność śladów potrądzikowych, redukuje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości.Odpowiednia dla każdego rodzaju cery, która potrzebuje wyrównania kolorytu, rozjaśnienia pozapalnych przebarwień pigmentacyjnych i śladów potrądzikowych. Również dla skóry wrażliwej, reaktywnej i problematycznej. Kuracja w formie bogatego kremu łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania i może być stosowana pod makijaż. Żółty kolor kuracji jest w 100% dziełem natury i pochodzi z oleju z rokitnika i trokserutyny.
Cena: 129 zł / 50ml
# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi