Nowa marka na rynku. Twórcy SLAAP stawiają na sen
Nowa marka na rynku. Twórcy SLAAP stawiają na sen

SLAAP Home Rituals to marka beauty, której misją jest szerzenie idei zdrowego snu i wyspanych kobiet.

Jak widać dziś holistyczne podejście do pielęgnacji i zwracanie się ku emocjom są coraz silniejszym trendem, szczególnie wśród młodych marek kosmetycznych.

Sylwia Rajkiewicz- Chcemy zwrócić uwagę wszystkich kobiet na to, że to właśnie sen jest absolutnie najważniejszym „lekiem” zapewniającym energię, zdrowie i piękną skórę. Tworząc produkty SLAAP synchronizujemy naturalne, silne składniki i wieczorne rytuały z mocą snu, aby nasza konsumentka budziła się wypoczęta, piękna i gotowa na kolejny dzień - podkreśla założycielka firmy Sylwia Rajkiewicz.

Zdrowy sen to nie tylko jego przepisowa długość, ale także jakość, o czym często nie zdajemy sobie sprawy. Wysypianie się ma ogromny wpływ na stan zdrowia, zdolność uczenia, się, zapamiętywania, podejmowania logicznych decyzji, samopoczucia i wyglądu skóry.

- Gdy śpimy zarówno nasz organizm, umysł, jak i skóra przechodzi intensywny proces regeneracji. To niezwykle istotna sfera naszego życia, którą obecnie mocno zaniedbujemy, próbując nadążyć ze wszystkimi obowiązkami, goniąc za karierą i rozwojem - dodaje założycielka SLAAP.

Jesteśmy świadkami i uczestnikami "kryzysu snu". Dwie trzecie dorosłych ludzi żyjących w krajach rozwiniętych nie przesypia zalecanych 8 godzin dziennie.

Marka dla niedosypiających syperbohaterek

Marka SLAAP zamierza szerzyć ideę zdrowego snu oraz wypoczętych i wyspanych kobiet, które odważnie i głośno mówią o swoich potrzebach. Nie boją się ich zaspakajać, zachowując przy tym swój styl i wrażliwość.

- Chcemy również podkreślać naturalne, kobiece piękno. Działać na przekór milionom idealnych zdjęć z Instagrama, Facebooka czy reklam, które obniżają poczucie własnej wartości i sprawiają, że nieustannie porównujemy się z innymi. Zamiast wyśrubowanych standardów piękności pokazujemy indywidualizm i autentyczność - podkreśla Rajkiewicz.

Nocna marka

SLAAP to zdecydowanie nocny marek. W ofercie znajdują się: roller do wieczornego masażu twarzy z różowego kwarcu (99 zł), wielozadaniowe serum olejowe na noc (119 zł), jedwabna opaska na oczy (129 zł). Firma sprzedaje produkty również w ładnie zaaranżowanych zestawach.

Wielozadaniowe serum olejowe na noc Moon Drops to siła zsynchronizowanych naturalnych składników, aromaterapii - i połączenia tego z mocą snu na rzecz pięknego wyglądu i dobrego samopoczucia rano. Bogata formuła cennych olejów (olej ze słodkich migdałów i awokado oraz olej z jojoby, nasion krokosza barwierskiego, pestek winogron i śliwek), przeciwutleniaczy, kwasów omega 3 i 6 oraz witamin w połączeniu ze specjalną kompozycją naturalnych olejków eterycznych (olejki eteryczne z bergamotki, drzewa sandałowego i trawy cytrynowej) nie tylko pielęgnuje, ale działa uspokajająco i odprężająco, co czyni z kosmetyku dobrego nocnego sprzymierzeńca.

Poza tym producent na swojej stronie internetowej podaje przepis na wieczorny rytuał pielęgnacyjny, który nie tylko relaksuje i wycisza, ale pozytywnie stymuluje skórę do nocnej regeneracji. W planach jest wprowadzenie aplikacji na telefon z dźwiękami ułatwiającymi zasypianie oraz "przewodnikiem po zdrowym śnie".

Sylwia Rajkiewicz w branży kosmetycznej działa od 10 lat, wcześniej pracując dla marek profesjonalnych. Z wykształcenia jest kosmetologiem oraz menadżerem produktów kosmetycznych (taki kierunek prowadzi poznański Uniwersytet Ekonomiczny). Nad autorską marką pracowała od roku.

Jak widać jest to kolejna wśród młodych marek, która stawia na emocje oraz holistyczne podejście ciało-umysł, poprzez łączenie pielęgnacji z tym, jak wpływać może na stan ducha. Poprzez dobre "flow" komunikuje się wprowadzona również w tym tygodniu marka sygnowana przez Annę Lewandowsą - PHLOV. SLAAP - podobnie - mnóstwo tu odwołania do dobrego samopoczucia, zdrowia, relaksu, harmonii, relaksu w zaciszu własnego domu (wpływy trendu hygge bardzo wyraźne). SLAAP specjalizuje się jednak wyłącznie w pielęgnacji wieczornej. Nowy trend? Ciekawa nisza! Na pewno obie marki są blisko związane z ciałopozytywnością, postrzeganiem kosmetyku jako sprzymierzeńca, by czuć się lepiej i wyglądać lepiej. Obie też są bardzo "Instagramowe": mają estetyczny design (w tonacji przyjaznych pasteli) i dobrze prowadzoną, nie napuszoną, swobodną i naturalną komunikację z konsumentkami. Mocno podkreślają również naturalność składów i ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko poprzez ekologiczne podejście do kwestii opakowań i pakowania przesyłek.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Eksportu w branży kosmetycznej Oferta pracy: Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Oferta pracy: Brandclinic - Kierownik Działu Zakupów Oferta pracy: Cosibella - Specjalista ds. nowych marek Oferta pracy: Notino - Beauty Consultant Trainer Oferta pracy: Paese - Junior Product Manager Oferta pracy: Brandclinic - Specjalista ds. rozwoju produktów Oferta pracy: Estetica Group - Import Manager Oferta pracy: Młodszy Kontroler Finansowy - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Saraya Poland - Pracownik działu kontroli jakości Oferta pracy: Sarantis Polska - Specjalista (-ka) ds. marketingu (kategoria Kosmetyki) Oferta pracy: Grupa Eurocash – Kontigo - Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Marek Oferta pracy: Euphora Paese - Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Sprzedaży (surowce dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej) Oferta pracy: Dermomedica Group - Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego Oferta pracy - Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Eagle Recruitment - Dyrektor Eksportu Oferta pracy: DOZ - Category manager (marki własne) Oferta pracy: Orientana - Specjalista ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Harper Hygienics - Junior Marketing Project Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. badań i rozwoju produktów kosmetycznych Oferta pracy: Młodszy Technolog - IOC Oferta pracy: Brand Manager - Kolorado Oferta pracy: Technolog - Marion Oferta pracy: E-commerce manager - Marion Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager