Nowa loteria konsumencka marek z portfolio Bielendy

Nowa loteria konsumencka marek z portfolio Bielendy

Marka Bielenda, BodyBoom i FaceBoom ruszają z nową loterią konsumencką, w której nagrodami są samochody, modne urządzenia do stylizacji włosów oraz wartościowe zestawy kosmetyków. Akcja promocyjna potrwa do połowy lipca b.r.

Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić produkty marek za minimum 20 złotych (w dowolnym sklepie stacjonarnym lub internetowym na terenie całej Polski), a następnie zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.loteriabielenda.pl. W okresie obowiązywania promocji co godzinę losowany jest wspólny zestaw kosmetyków z portfolio Bielenda i BodyBoom, w każdym tygodniu lokówka do włosów Dyson, a raz w miesiącu miejski crossover Toyota Aygo X.


Organizując nową loterię ponownie proponujemy konsumentom atrakcyjną zabawę oraz dodatkową motywację do zakupu naszych kosmetyków. W ostatnim czasie wprowadziliśmy na rynek wiele ciekawych nowości, których sprzedaż wspieramy szeregiem działań marketingowych – należy do nich również loteria powiązana z zakupem produktów. Jest to równocześnie wsparcie dla naszych partnerów handlowych we wszystkich kanałach sprzedaży – klienci mogą nabywać kosmetyki zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych, czyli w każdym miejscu, w którym dostępne są nasze produkty.” – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, wiceprezes zarządu i dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Szeroka kampania reklamowa i komunikacyjna akcji prowadzona jest w stacjach radiowych, w magazynach kobiecych i na portalach lifestyle'owych, a także poprzez aktywności digitalowe, współpracę z influencerami oraz w mediach społecznościowych. Loteria stanowi jeden z elementów działań promocyjnych, jakie wspólnie realizują trzy marki kosmetyczne – wszystkie należące do firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Bielenda Kosmetyki Naturalne jest jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego oraz właścicielką popularnych marek kosmetycznych, które tworzą produkty do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów – dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Do grupy, w ramach Bielenda House of Beauty Brands, należą takie marki, jak: Bielenda, Bielenda Professional, Bielenda Professional Supremelab, BodyBoom, FaceBoom, HairBoom i BabyBoom, Soraya, Dermika oraz SheCare, SheFoot, SheHand i ManFoot. Od 2020 roku inwestorem i partnerem strategicznym firmy jest Innova Capital.
# Newsy producenci
 reklama