Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić produkty marek za minimum 20 złotych (w dowolnym sklepie stacjonarnym lub internetowym na terenie całej Polski), a następnie zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.loteriabielenda.pl. W okresie obowiązywania promocji co godzinę losowany jest wspólny zestaw kosmetyków z portfolio Bielenda i BodyBoom, w każdym tygodniu lokówka do włosów Dyson, a raz w miesiącu miejski crossover Toyota Aygo X.
„Organizując nową loterię ponownie proponujemy konsumentom atrakcyjną zabawę oraz dodatkową motywację do zakupu naszych kosmetyków. W ostatnim czasie wprowadziliśmy na rynek wiele ciekawych nowości, których sprzedaż wspieramy szeregiem działań marketingowych – należy do nich również loteria powiązana z zakupem produktów. Jest to równocześnie wsparcie dla naszych partnerów handlowych we wszystkich kanałach sprzedaży – klienci mogą nabywać kosmetyki zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych, czyli w każdym miejscu, w którym dostępne są nasze produkty.” – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, wiceprezes zarządu i dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Szeroka kampania reklamowa i komunikacyjna akcji prowadzona jest w stacjach radiowych, w magazynach kobiecych i na portalach lifestyle'owych, a także poprzez aktywności digitalowe, współpracę z influencerami oraz w mediach społecznościowych. Loteria stanowi jeden z elementów działań promocyjnych, jakie wspólnie realizują trzy marki kosmetyczne – wszystkie należące do firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.