Emma Chamberlain od samego początku swojej działalności w social mediach przełamywała stereotypy, mówiła, co myśli, wyróżniała się inteligencją i poczuciem humoru. Autentyczność i dystans pozwoliły jej zbudować silny internetowy biznes. Stała się jedną z najciekawszych młodych przedsiębiorczyń, które zarabiają dzięki popularności w sieci.
Na pewno kontrakt z Lancôme jest przypieczętowaniem jej pozycji. - Z dumą witamy Emmę w rodzinie Lancôme. Oprócz tego, że osiągnęła tak wiele w tak młodym wieku, Emma jest uwielbiana przez swoje pokolenie za poglądy, które wyraża. Możemy docenić jej humor i autentyczny styl, w którym podnosi ważne społecznie tematy – komentowała Françoise Lehmann, prezeska Lancôme International.
Nowa ambasadorka marki to też nowy rozdział w rozwoju Lancôme. Jest wyraźnym sygnałem, że francuska marka pragnie dotrzeć do pokolenia Z, bo Emma Chamberlain jest prawdziwą ikoną tej generacji. Odbiorcy cenią ją za autentyczność, niefiltrowany styl życia i rewolucyjne podejście do social mediów.
- To dla mnie zaszczyt, ponieważ zawsze byłam kimś, kto jest jakby przeciwieństwem tego, co myślisz, kiedy myślisz o pięknie. Nie stawiałam sobie za priorytet bycia zawsze idealnie wystylizowaną. Bardziej cenię komfort – skomentowała Emma Chamberlain, zapowiadając współpracę z marką. W nowej roli Chamberlain nadal chce poruszać tematy związane ze zdrowiem psychicznym, ciałopozytywnością i dobrym samopoczuciem.
Dodała, że docenia, iż dla Lancôme jej styl bycia i szczerość są istotne. Cieszy ją również, że sektor piękna staje się bardziej inkluzywny i odchodzi od narzucania wyśrubowanych wzorców urody.
Film z nową ambasadorką do obejrzenia tutaj.