Kampania swoim zasięgiem obejmuje różne platformy komunikacyjne. Przygotowano kampanie zarówno offline jak i online, w tym nawiązano współprace w ramach influencer marketingu. Marka chce wzmocnić komunikację wśród młodszej grupy odbiorców i pokazać, że Natura Siberica, to naturalne, wysokiej jakości kosmetyki, z unikatowymi składami dla kobiet i mężczyzn.
- W ramach realizowanej kampanii zobaczymy charakterystyczne dla marki hasła: NATURALNE KOSMETYKI Z DZIKIEJ SYBERII czy DZIKI Z NATURY, pod którymi będziemy mogli poznać wyjątkowe składniki roślinne pochodzące z Syberii, np. silne właściwości rokitnika ałtajskiego czy te typowo "męskie" takie jak chmiel, tauryna czy kofeina trafiające do wyobraźni panów. Swoją ocenę zaprezentują także wpływowe youtuberki, tj. Czarszka, Viva La Viva czy Agnieszka Janoszka. Kampania trwa od listopada do końca grudnia - mówi Małgorzata Włodarczyk, dyrektor marketingu.
Do współpracy przy promocji linii męskiej marka zaprosiła znane pary m.in. Paulinę Krupińską i Sebastiana Karpiela, Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatan, Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora. Zobaczymy także Mikołaja Roznerskiego, Jakuba Kucnera, Nikodema Rozbickiego, Tomasza Ciachorowskiego, Marcina Mroczka czy blogerkę Superstyler.
Kampanię Oblepikha C-Berrica zainaugurowały mikro, makro i nano influencerki, które po testach, oceniały linę kosmetyków do pielęgnacji twarzy z witaminą C. Do oceny tej linii marka zaprosiła m.in. Sylwię Banasik, Joannę Opozdę czy Agatę Biernat, które w swoich kanałach społecznościowych publikują zdjęcia kosmetyków i dzielą się efektami ich stosowania.
Kosmetyki Natura Siberica dostępne są wyłącznie w Drogeriach Rossmann stacjonarnych jak i online.