– Tusz Falsies Surreal zapewnia spektakularny efekt. Można powiedzieć, że przenosi nas zupełnie w inny wymiar. Wprowadzając na rynek produkt tak surrealistyczny, pomyśleliśmy, że połączymy świat realny i wirtualny. Dlatego w naszej kampanii mamy dwie bohaterki, które łączą te światy – awatarkę May, a obok niej naszą dotychczasową ambasadorkę – modelkę Gigi Hadid – mówi Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.
Pod koniec miesiąca, w weekend 24–25 czerwca, w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora zaplanowano strefę z surrealistycznymi atrakcjami. Odwiedzający to miejsce będą mogli wcielić się w awatara i znaleźć się na wielkim billboardzie 3D wyświetlanym na zewnątrz galerii.
W wybranych galeriach handlowych i lokalizacjach w całej Polsce pojawią się flagi i animacje 3D, a w drogeriach staną holoboxy. W sumie w ramach działań OOH zaplanowano dotarcie aż do 10 mln kontaktów. Zorganizowano także największą wysyłkę maskary Falsies Surreal do dziennikarzy i influencerów – przetestuje ją 1200 osób.
Działania pod hasłem „Przenieś rzęsy w inny wymiar” przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Odpowiada też za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja Ju. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Wysyłkę kreatywną koordynuje Wholly. Media zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker.