Marka generacji Z - florence by mills dostępna w Polsce

Marka generacji Z - florence by mills dostępna w Polsce

florence by mills to świeże spojrzenie na pielęgnację skóry i makijaż. Dedykowana Generacji Z marka, na nowo definiuje podejście do urody, wierząc, że prawdziwe piękno pochodzi z miłości i akceptacji siebie.

Florence to propozycja prostych i przystępnych cenowo kosmetyków pielęgnacyjnych, które odmienią naszą skórę. Zgodnie z misją inspirowania młodego pokolenia do definiowania piękna na indywidualnych zasadach, Millie stworzyła linię florence, aby każdy z nas mogła czuć się wyjątkowo we własnej skórze.


 - Chciałam stworzyć coś wyjątkowego zarówno dla siebie, jak i moich przyjaciół oraz rówieśników. Markę, która może odzwierciedlać nasze potrzeby i pokazać nam, jak wyrażać siebie. Chciałam, aby produkty były jednocześnie proste w użyciu oraz dostosowane do zmian zachodzących w nas i naszej skórze. Bycie młodym stawia przed nami wiele wyzwań, dlatego ważne było dla mnie stworzenie społeczności, w której możemy się wzajemnie wspierać w naszej drodze do piękna -
przyznała Millie Bobby Brown.

Jako nastolatka będąca w centrum uwagi, która zasiadała na setkach makijażowych krzeseł, Millie eksperymentowała z wieloma produktami, dzięki czemu dziś wie, które sprawdziły się w przypadku jej skóry. Właśnie dlatego stworzyła gamę prostych, łatwych w użyciu kosmetyków, które pomogą czuć się, wyglądać i żyć tak, jak chcemy. Wprowadzenie na rynek produktów niezbędnych do pielęgnacji skóry oraz kosmetyków kolorowych w różnych odcieniach zachęca do eksperymentowania i wyrażania siebie. Prosta, a zarazem ujmująca filozofia marki brzmi: baw się i znajdź to, co najlepiej działa dla Ciebie!

Czym dla florence by mills jest „czystość” produktów?

To odrzucenie składników, które są niebezpieczne dla ludzii/lub środowiska, testów na zwierzętach oraz produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego. To powiedzenie „tak” sprawdzonym składnikom, które mają na nas pozytywny wpływ, a także praktykom produkcyjnym i testom konsumenckim (dzięki odpowiednio wynagradzanym ochotnikom), które zapewniają bezpieczeństwo produktów. Oczyszczanie odnosi się również do starań marki w dbaniu o planetę, zobowiązując się do ograniczania odpadów i zwiększenia działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Kosmetyki florence by mills tworzone są z myślą o zmieniających się potrzebach skóry i aktywnym stylu życia pokolenia Z, dlatego produkty wytwarzane są w sposób zrównoważony, są łatwe w użyciu, ich składy są super proste i co ważne wycenione zostały w sposób, który ma sens. W wieku zaledwie 18 lat Millie zyskała już reputację prekursora zmian i inspirującego głosu Gen Z. – Wiem, co sprawdza się w moim przypadku, a co nie, ale rozumiem, że każdy jest inny, zarówno w kwestii potrzeb skóry, jak i osobistej definicji piękna – wyjaśnia Millie.

# Newsy producenci
 reklama