Joanna Skonieczna – kierownik biura zarządu, Małgorzata Adamska, główna księgowa i Magda Burgiel, senior menadżerka ds. reklamy i PR. Wzięły udział w kampanii, aby przełamać tabu związane z menopauzą i pokazać, że to naturalny stan dla kobiety, choć przez każdą przeżywany inaczej. Są piękne, odważne, pełne pasji. Dbają o zdrowie i urodę i zgodnie twierdzą, że teraz jest ich czas! Podkreślają, że wiek nie jest dla nich żadną przeszkodą. Wręcz przeciwnie – czują się docenione zawodowo i spełnione rodzinnie. Prowadzą aktywne życie i realizują marzenia. Chcą, aby kampania, w której biorą udział odczarowała menopauzę, wciąż traktowaną jako zło konieczne. Głównym touchpointem kampanii jest digital i prasa – bohaterki zobaczycie w aż 16 tytułach prasowych.
Bo chociaż każda kobieta przechodzi ten okres inaczej, to potrzeby skóry są podobne. Ze względu na spadek estrogenów, skóra produkuje mniej kolagenu i elastyny, które stanowią jej naturalne rusztowanie. Jednocześnie zanika sporo kwasu hialuronowego, odpowiedzialnego za nawilżenie cery. To sprawia, że skóra staje się wiotka, sucha a zmarszczki stają się bardziej widoczne. Linia Retinol Kuracja Menopauzalna pomaga zatrzymać ten proces. Wszystko dzięki unikalnemu kompleksowi Menopause control pro, który zmniejsza negatywny wpływ zmian hormonalnych na skórę. Kosmetyki zawierają też tzw. Bio-retinol complex, w którym znajduje się m.in. bakuchiol. To roślinna odmiana retinolu, czyli składnika o udowodnionym działaniu odmładzającym. Można go stosować także przy wrażliwej cerze, bo nie powoduje podrażnień. W składzie kremów znajduje się też skwalan i olej marula. To wszystko sprawia, że po użyciu kosmetyków skóra jest dobrze nawilżona i ukojona.