Tym samym wyjaśniła się tajemnica zdjęcia, które na swoim profilu na Instagramie zamieścił on kilka tygodni. Zdjęcie popularnego prezentera,leżącego w gipsie w szpitalnym łóżku zaniepokoiło wielu internautów. Okazuje się, że opublikowany kadr był elementem przygotowań do kampanii reklamowej marki Head & Shoulders.
W spocie, który już niedługo będzie można obejrzeć w internecie, odwiedzająca Marcina Prokopa kobieta jest mocno zaskoczona widząc na szpitalnej szafce stojącą butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówi zaskoczona. „Bo nie mam” odpowiada prezenter z wrodzonym sobie wdziękiem, jasno sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.
„Head & Shoulders już od lat ma ugruntowaną pozycję w świadomości konsumentów jako szampon przeciwłupieżowy. Obecną edycją kampanii chcemy jednak zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że tak naprawdę regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje nam, że łupież nie wraca, skóra głowy jest czysta, a włosy błyszczące. Zależało nam na tym, aby odejść od konwencji medycznej, wedle której na co dzień promowane są szampony przeciwłupieżowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na zabawną i lekką formę komunikacji, do której Marcin Prokop nadaje się idealnie” – wyjaśnia założenia kampanii Jarosław Fibich, brand manager marki Head & Shoulders.
Marka oferuje szereg wariantów swoich produktów, które zostały zaprojektowane jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby osób zmagających się z problemami skóry głowy. Zaawansowana formuła szamponów Head & Shoulders jest testowana dermatologicznie, ma zrównoważone pH i została wzbogacona antyoksydantami, by zapewnić łagodne oczyszczanie. Za ochronę przeciwłupieżową we wszystkich produktach marki odpowiada składnik aktywny – pirokton olaminy, który skutecznie zwalcza oznaki łupieżu: suchość, swędzenie oraz nadmierne przetłuszczanie się skóry głowy.
Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów, z których trzy będzie można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.