Sprzedaż produktów konsumenckich wzrosła o 14,7%. To zdaniem firmy zasługa strategii premiumizacji marek i efekt znaczącego wzrostu sprzedaży wolumenowej.
Kosmetyki do makijażu były najszybciej rozwijającą się kategorią w tym okresie, a premiery były świetnie przyjmowane przez konsumentki.
Dział Dermatological Beauty, dawniej znany jako Active Cosmetics, również odnotował wzrost o 30,6% dzięki przyspieszeniu wzrostów rynkowych w Europie i na rynkach wschodzących. Marka La Roche-Posay odnotowała największy wpływ na wzrost dzięki produktowi do opalania Anthelios UVmune 400 oraz ponownemu wprowadzeniu na rynek Cicaplastu. Marka CeraVe odnotowała wzrost sprzedaży na całym świecie. Podobnie dobry kwartał zaliczyła niedawno przejęta przez L'Oréal amerykańska marka SkinBetter Science.
Prezes L'Oréal Nicolas Hieronimus stwierdził, że za sukcesem stoją innowacje we wszystkich działach oraz zaangażowanie zespołów L'Oréal na całym świecie, co pozwala firmie umacniać pozycję lidera.
"Mając na uwadze obecną niepewność, pozostajemy optymistycznie nastawieni do perspektyw rynku kosmetycznego, ambitni na przyszłość i pewni naszej zdolności do utrzymania przewagi nad rynkiem i osiągnięcia kolejnego roku wzrostu sprzedaży i zysków w 2023" – podsumował prezes firmy.