Postępowanie przetargowe złożone było z trzech etapów, a jego zwycięzca, agencja JU: odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę kampanii w obszarze influencer marketingu. W zakres pracy agencji wejdą m.in. planowanie strategiczne działań z influencerami, koncepcje kreatywne aktywacji, dobór influencerów oraz utrzymywanie z nimi relacji, produkcja contentu i seedingów kreatywnych czy też bieżący monitoring realizowanych kampanii oraz konkurencji.
W JU: rozpoczął się już bardzo intensywny etap wdrażania oraz budowania dedykowanego zespołu do obsługi marek L'Oréal Polska.
– Influencer marketing stanowi niezwykle ważną część działań obszaru advocacy, nie tylko naszej organizacji, ale też całego rynku beauty. Jest to też obszar wyjątkowo konkurencyjny, bardzo dynamiczny i tym samym wymagający dla każdej, nawet największej marki. W Consumer Products Division, stawiając sobie za cel dopasowanie naszego podejścia do zmieniającego się otoczenia, podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy z agencją JU: odgrywającą rolę partnera wspierającego naszą transformację w obszarze pracy z influencerami/twórcami treści. W toku bardzo wymagającego dla obu stron przetargu to rozwiązania zaproponowane przez team JU: zostały przez nas ocenione jako najbardziej kreatywne i spójne z kierunkiem, który obraliśmy – mówi Maciej Dziedzic, L’Oreal CPD head of digital transformation.