Koncern wchodzi ze sprzedażą na Tik Tok
Koncern wchodzi ze sprzedażą na Tik Tok

L'Oreal planuje wykorzystywać platformę TikTok do sprzedaży społecznościowej swoich dwóch marek Garnier i NYX Professional. Na razie projekt ma charakter pilotażu.

Dzięki temu klienci mogą kupować produkty L'Oréal bezpośrednio z brytyjskich kont dwóch największych marek kosmetycznych Garnier i NYX Professional, a także za pośrednictwem treści tworzonych przez twórców. L'Oréal ma być pierwszą międzynarodową firmą kosmetyczną, która współpracuje z TikTok nad opracowywaniem nowych sposobów sprzedaży produktów. - Handel społecznościowy to kolejna granica sprzedaży kosmetyków, po transmisji na żywo i zakupach na żywo - mówi Lex Bradshaw-Zanger, dyrektor ds. marketingu L’Oréal w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Dodaje, że połączenie i tak już ogromnej społeczności wpływowych twórców z możliwością dokonywania sprzedaży za pośrednictwem TikTok to krok naprzód w poprawie doświadczeń konsumentów, powiązaniu treści z handlem i stworzeniu bardziej płynnych i bezproblemowych zakupów dla klientów. Firma nie podaje, czy to rozwiązanie rozszerzy na inne swoje brandy.

Obecna współpraca z TikTok ma charakter pilotażu.

 

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager