Joanna Brodzik ambasadorką marki Uzdrovisco

Joanna Brodzik ambasadorką marki Uzdrovisco

Joanna Brodzik będzie twarzą kosmetyków naturalnych Uzdrovisco.

Kobieta wielu ról: aktorka od 25 lat związana z teatrem, telewizją i filmem, producentka, fanka dobrego gotowania i autorka popularnej książki kulinarnej, działaczka społeczna, prezeska fundacji „Opiekun serca” - Joanna rozpoczyna współpracę z polską marką, z którą łączy ją podobne spojrzenie na kobiecość i podejście do pielęgnacji.

Wartości, jakimi kieruje się w życiu Joanna Brodzik, jej wybory zawodowe oraz sposób patrzenia na świat, są spójne z wizją i przekazem marki Uzdrovisco, dlatego dla niej ta współpraca to początek współtworzenia nowych przestrzeni i możliwości.

- Bardzo cenię to, jak właścicielki prowadzą markę, jak dbają o kobiety, nie tylko o ich piękno, ale też o sferę emocjonalną, o ich dobrostan. Składy, produkty i ich opisy są uczciwe i rzetelne. A komunikacja oparta na autentyczności, świadomości i szacunku dla odbiorcy jest mi wyjątkowo bliska. Lubię wspierać polskie firmy, bo uważam, że mają dużo do zaoferowania i są niezwykle kreatywne. Produkty Uzdrovisco znałam i używałam już wcześniej. Ciekawostka: na kilka dni przed tym, jak odezwała się do mnie Ewelina, brand manager marki Uzdrovisco, dostałam od bliskiej mi kobiety serum liftingujące pod oczy z linii Świetlik w prezencie. Przypadek? Nie sądzę. Głęboko wierze, że pod cienką siatką przypadku kryje się gęsto zapleciona nic sensu - mówi Joanna.

Uzdrovisco, to marka oferująca szeroką gamę kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy. Ich formuły przepełnione są wysokimi dawkami składników aktywnych, standaryzowanymi ekstraktami, świeżymi naparami i najnowszymi osiągnięciami kosmetologii. Rzetelność i innowacyjność, które swoje źródło mają w naturze, wpisana jest w DNA marki.

- Zależało nam, aby ambasadorka marki odzwierciedlała jej wartości. Wrażliwość na naturę i otaczające nas piękno, chęć wspierania kobiet, świadomość, szczerość i uczciwość, ale też, aby tak jak Uzdrovisco zauważała potrzebę empatii, była wrażliwa na drugiego człowieka, a swoim przykładem pokazywała, że w każdej z nas jest więcej... – mówi założycielka Uzdrovisco, Monika Spinek. - Joanna absolutnie wpisuje się w DNA marki Uzdrovisco, a jej postawa i aktywności są dowodem na to, że jest w niej o wiele więcej niż aktorstwo - kończy.

Joanna Brodzik rozpoczyna współpracę od promowania linii Bioklinika, opracowanej z myślą o kobietach w wieku okołomenopauzalnym i post menopauzalnym. Pięćdziesięcioletnia aktorka niezwykle ceni sobie cytat z książki Alicji Długołęckiej pt. „Przypływ” podkreślający, że „menopauza to nie przekwitanie, lecz owocowanie”. Czas świadomego rozwoju i aktywnej radości z życia.

Dla zakomunikowania naturalnego piękna, jakie emanuje z kobiety dojrzałej, Ambasadorka wraz z Uzdrovisco zdecydowała się na publikację zdjęć reklamowych bez retuszu.
# Newsy producenci
 reklama