Kampania była częścią jubileuszu 40-lecia firmy. W 1982 roku firma OCEANIC wprowadziła do sprzedaży słynny „pomarańczowy krem”, czyli pierwszy krem marki AA Cera Wrażliwa do pielęgnacji skóry wrażliwej. Produkt odniósł gigantyczny sukces rynkowy, a sama marka stała się pionierem w udostępnianiu światowych trendów kobietom w Polsce. Dziś hipoalergiczny krem AA Cera Wrażliwa jest uznawany za produkt kultowy, który od czterech dekad cieszy się zaufaniem milionów kobiet jako remedium na cerę wrażliwą.
W najnowszej kampanii pojęcie wrażliwości zostało ujęte szerzej niż tylko dermatologicznie i stało się dzięki temu jeszcze bliższe emocjom konsumentek. Przede wszystkim wrażliwość nie jest powodem do wstydu - większość z nas ma wrażliwą skórę. Nasza wrażliwość przejawia się jednak też w tym, jakie jesteśmy. To moc, która pozwala czerpać z życia więcej emocji i budować wartościowe relacje. W kampanii marka AA jasno przekonuje, że wrażliwych kobiet jest wiele i że wrażliwość jest piękna.
Kampania objęła zasięgiem cały kraj - nie tylko wielkie miasta. Łączna liczba nośników kampanii w czerwcu 2022 wyniosła ponad tysiąc. Dobór ambasadorek sprawił, że trafiała ona do różnych grup wiekowych konsumentek, a spinającym mianownikiem była właśnie wrażliwość.
76 proc. kobiet w Polsce deklaruje, że ma skórę wrażliwą. Marka AA od 40 lat udowadnia, że jest wrażliwa na skórę. Tworzy produkty hipoalergiczne, dopasowane do potrzeb wyjątkowo wymagających konsumentek, przebadane klinicznie na alergikach. Najnowsza kampania opierała się na ekspertyzie marki, ale też inkluzywności, pozytywnych emocjach i wspierającym przesłaniu.