Spotkanie prasowe, które odbyło się 27 września w Warszawie, rozpoczęła Małgorzata Rokicka, category manager, która krótko opowiedziała o historii marki i zapowiedziała nową linię przeciwstarzeniową Age Lift. Następnie Izabela Norin, technolog z laboratorium Perrigo przedstawiła najważniejsze składniki nowej linii i omówiła badania potwierdzające skuteczność substancji aktywnych wykorzystanych w formułach produktów.
Na zakończenie części oficjalnej, wystąpiła wspierająca linię AGE LIFT Paulina Smaszcz – dziennikarka, doktor nauk społecznych, szkoleniowiec, która opowiedziała
o kobietach w średnim wieku – ich roli w społeczeństwie, samopoczuciu i postrzeganiu samych siebie.
Linia Age Lift to odpowiedź marki na potrzeby i marzenia kobiet o młodej i pięknej skórze. Formuły produktów zawierają składniki aktywne, których skuteczność została potwierdzona w badaniach klinicznych. Kosmetyki mają bogaty i dobrze przemyślany skład o działaniu przeciwzmarszczkowym, nawilżającym, odżywczym oraz ochronnym. Produkty zapewniają optymalne efekty dla różnych typów skóry, o każdej porze dnia i nocy.
Po prezentacji produktowej pozostało już tylko świętowanie 20-lecie marki. Był oczywiście tort, a goście mogli wznieść toast lampką wina musującego serwowaną z… prosecco vana. W specjalnie przygotowanych strefach, eksperci marki opowiadali o produktach i udzielali porad pielęgnacyjnych.