Social media są w DNA marek BodyBoom, FaceBoom i HairBoom, dlatego wybór kanałów do przeprowadzenia konkursu był oczywisty. Warunkiem wzięcia udział w akcji jest nagranie materiału video lub zrobienie sobie zdjęcia z dowolnym kosmetykiem FaceBoom/BodyBoom/HairBoom i opublikowanie go na swoim profilu na Instagramie lub TikToku z dodaniem hashtagu #AmbasadorkaBodyBoom2023 oraz oznaczeniem profilu @bodyboom_official.
Spośród 10 najlepszych zgłoszeń - 7 wyróżnionych zostanie nagrodzone zestawami kosmetyków, a autorki 3 najlepszych zostaną zaproszone do 2 etapu konkursu.
Do współpracy przy promocji konkursu marka BodyBoom zaprosiła zaprzyjaźnione influencerki: Agatę Borowiak @borowiakagata, Gabrielę Orzechowską @inchidris oraz Weronikę Szlązak @weronikaszlazak. Na potrzeby działań promujących konkurs została zrealizowana sesja video i zdjęciowa. Dziewczyny będą również aktywnie wspierać akcję w swoich kanałach SoMe.
Działania promocyjne konkursu obejmą także kampanię w prasie: reklamy pojawią się w magazynie Glamour - patronie medialnym akcji, Elle i Women’s Health oraz w Internecie - kampania odsłonowa na www.glamour.pl, www.wizaz.pl, www.plejada.pl oraz www.pomponik.pl Akcja będzie także intensywnie promowana w kanałach social media BodyBoom oraz magazynu Glamour.