Barwa Cosmetics notuje znaczny wzrost obrotów w sieciach handlowych

Barwa Cosmetics notuje znaczny wzrost obrotów w sieciach handlowych

Barwa Cosmetics notuje imponujący wzrost obrotów w sieciach handlowych.

Porównując wyniki rok do roku, w okresie pierwszego półrocza marka odnotowała wzrost aż o 40,42%. to ogromny sukces i kolejny krok milowy w rozwoju firmy.

Marka dotychczas bazowała na dostarczaniu swoich produktów głównie dla kanału tradycyjnego. W ostatnim roku mocno postawiła na rozwój kanału nowoczesnego, który notuje najwyższe wzrosty wśród wszystkich kanałów sprzedaży w Spółce.

Największy wzrost sprzedaży Barwa Cosmetics odnotowała w produktach z serii Barwa Naturalna. Sprzedaż Szamponu Octowego wzrosła rok do roku aż o ponad 225%. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku pozostałych produktów z tej serii. Wyraźny wzrost sprzedaży w sieciach handlowych widoczny jest także w przypadku szarego mydła w kostce, które mimo trudności, związanych z pandemią koronawirusa, zwiększyło swoją sprzedaż o niemal 13%,
a jego odpowiednik – Tradycyjne Polskie Szare Mydło w płynie – o 14%.

„Popularność kosmetyków Barwy stale rośnie. Rozszerzamy asortyment w sieciach handlowych oraz pozyskujemy nowych partnerów biznesowych. Ogromnym sukcesem jest wejście w tym roku na półki Pepco, gdzie możemy pochwalić się szeroką ofertą, a także pojawienie się na półkach pierwszych w Polsce Drogerii DM. Swój asortyment w ostatnim roku poszerzyliśmy również w Drogeriach Hebe, Kauflandzie, nasze produkty pojawiły się w aplikacji Jush oraz Delio by Żabka i stale rozwijamy kanał nowoczesny o współpracę z kolejnymi partnerami handlowymi i jeszcze szerszy asortyment na półkach”  – mówi Wioletta Kmieć, krajowy koordynator ds. kluczowych klientów Barwa Cosmetics.

Sukces Barwa Cosmetics to efekt stałej obserwacji rynku, uważnego wsłuchiwania się w oczekiwania klientów i zawsze szybka reakcja na zmieniające się trendy i potrzeby.

Zmieniamy się, rozwijamy i projektujemy produkty, które zdecydowanie odpowiadają na potrzeby klientów kanału nowoczesnego. Stawiamy na technologiczne połączenie naturalnych składników, rozszerzamy ofertę kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, wprowadzamy mydła specjalistyczne premium oraz innowacyjne produkty oparte na botanicznych i najnowocześniejszych składnikach. Barwę Naturalną kochają włosomaniaczki. Obecnie wprowadzamy w tej kategorii kolejne serie, jak Barwy Botaniki, które powstały dla Hebe, czy Peace Love Hair, które pojawi się na półkach między innymi Pepco” – mówi Natalia Czyrny, kierownik działu marketingu Barwa Cosmetics.

Marka doskonale wpisuje się w widoczny wśród konsumentów trend pielęgnacji opartej na formułach kosmetycznych bazujących na naturalnych składnikach. Dzięki komunikacji i stałej aktywności w social mediach zyskuje coraz większą popularność i uznanie wśród młodego pokolenia.

„Kosmetyki, które tworzymy zawierają do 99,9% składników pochodzenia naturalnego i jesteśmy ekspertem w produkcji roślinnych mydeł w kostce. Zmienił się również design naszych produktów, który jest projektowany w zgodzie z obowiązującymi trendami i zdecydowanie wyróżnia się na półce. W komunikacji stawiamy na wyjątkowość i naturalność. Swoje działania skupiamy na digital marketingu, by zwiększyć świadomość marki obecnej na rynku od 1949 roku także u młodszych odbiorców. Stale współpracujemy z dużą grupą influencerów oraz z działami marketingu sieci handlowych. Tworząc nasze nowości zależy nam na prostych, ale skutecznych i nowoczesnych recepturach z jak największą zawartością składników pochodzenia naturalnego, na które każdy może sobie pozwolić. Nasze plany obejmują nieustanny intensywny rozwój kanału nowoczesnego, ale także dalszą ekspansję marki na rynki zagraniczne oraz rozwój segmentu Private Label” – dodaje Natalia Czyrny.

# Newsy producenci
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi