Nowy rok - nowy ja - mężczyźni coraz bardziej zadbani - rośnie sprzedaż kosmetyków barberskich

Nowy rok - nowy ja - mężczyźni coraz bardziej zadbani - rośnie sprzedaż kosmetyków barberskich

Nowy rok sprzyja wyzwaniom. Coraz częściej podejmowane są one publicznie za pośrednictwem social mediów.

W tym roku na Instagramie pojawiło się sporo hasztagów: #dryjanuary, #vegenuary oraz #janhairy

Według sondażu przeprowadzonego przez brytyjską marke barberską The Bluebeards Revenge 73% mężczyzn planuje w 2019 roku pewne zmiany.

Wyniki wykazały, że 48% z 2301 uczestników badania zamierza odświeżyć fryzurę, a 33% chce mieć w 2019 stylowy zarost lub zapuścić brodę. Aż 60% mężczyzn, którzy chcą zmienić fryzurę, planuje raczej dłuższe włosy.

Nowa fryzura to jedno z najszybszych i najłatwiejszych rozwiązań, aby odhaczyć listę noworocznych planów. W przeciwieństwie do ośmiu miesięcy ciężkiej pracy na siłowni, fryzura może ekspresowo i bezboleśnie zmienić wygląd i styl mężczyzny

- powiedział Callum Marks, ambasador marki Bluebeards Revenge.

On coraz bardziej zadbany

Bradley Wicks, szef social mediów marki The Bluebeards Revenge uważa, że ​​media społecznościowe są katalizatorem takich zmian.

Obecnie żyjemy w świecie mediów społecznościowych. Upubliczniamy nasz wizerunek. W rezultacie również mężczyźni coraz uważniej zwracają uwagę na swój wygląd, a pielęgnację traktują jako coś normalnego 

- powiedział.

Modna fryzura i zadbany zarost to te elementy, które dziś dla mężczyzn są szczególnie istotne w kwestii ich atrakcyjności. Dbałość o siebie przestała być postrzegana jako element zniewieścienia, a samo takie określenie młode pokolenie uważa raczej za przejaw seksizmu.

Według ResearchAndMarkets.com rynek kosmetyków barberskich osiągnie globalnie wartość netto 78,6 mld USD w 2023 r.

# Raporty tematyczne
loki joanna