Współpraca Aleksandry Lau-Wyzińskiej z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego rozpoczęła się w 2019 roku. Od tego czasu Lau-Wyzińska, jako zewnętrzny konsultant, odpowiadała za komunikację zewnętrzną i współpracę z mediami, a także wspierała dział techniczno-regulacyjny i członkowski w komunikacji bieżących projektów. Od 1 października br. nowa PR Manager przejmie też pełną odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną w organizacji i będzie wspierać projekty z obszaru public affairs.
- Zmiany, jakim uległa nasza organizacja w ostatnich latach, są tak duże, że musiały znaleźć odzwierciedlenie również w podziale kompetencji w zespole, w strukturze biura - komentuje Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektorka generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. - Związek ma już 20 lat, ugruntowaną na rynku renomę i zrzesza ponad 240 firm. Taka struktura wymagała uporządkowania także kwestii komunikacyjnych. Cieszę się, że będziemy je rozwijać w sprawdzonym i zgranym składzie - dodaje.
Aleksandra Lau-Wyzińska z branżą PR jest związana od ponad 13 lat. W tym czasie pracowała w dużych i małych agencjach PR (OBTK, RedLuck PR, Communicatio PR), prowadząc liczne projekty z obszaru PR korporacyjnego i produktowego, kampanie edukacyjne i informacyjne oraz działania z zakresu public affairs.