Wystartowała kampania Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska

Wystartowała kampania Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska

25 listopada br. wystartowała kampania telewizyjna serii kosmetyków Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska, która stanowi dopełnienie digitalowej kampanii marki.

Małgorzata Kożuchowska, jedna z najbardziej popularnych i cenionych polskich aktorek, od października 2024 roku pełni rolę ambasadorki marki Perfecta, należącej do Dax Cosmetics, wchodzącej w skład Rohto Pharmaceuticals Group.

Rola Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii jest szeroka i obejmuje nie tylko wsparcie flagowych produktów marki, ale także współtworzenie nowej linii kosmetycznej - Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska. Kolekcja składa się z jedenastu produktów do pielęgnacji twarzy, w tym dwóch produktów do oczyszczania skóry, które mają za zadanie zapewnić kompleksową opiekę skórze dojrzałej. Nowoczesny, minimalistyczny design opakowań jest nowym krokiem w kierunku eleganckiej prostoty, co stanowi istotny element odświeżenia wizerunku marki Perfecta.

Spot reklamowy linii Perfecta Skin z Małgorzatą Kożuchowską będzie emitowany w wiodących stacjach telewizyjnych, a za sesję zdjęciową, po której powstały key visuale odpowiedzialny był Marcin Tyszka. Reżyserką spotu TV była Talia Dołgowska, uznawana za jedną z najbardziej indywidualnych i twórczych postaci młodego pokolenia polskich reżyserów. Za koncepcję i pomysł odpowiada Dax Cosmetics, a za realizację – agencja Hand Made. Spot wyróżnia się unikalnym stylem i głęboką estetyką, doskonale oddając wartości marki oraz innowacyjność technologii stosowanej w serii Perfecta Skin.

Aktualna kampania jest tylko początkiem długofalowej współpracy z Małgorzatą Kożuchowską, która będzie kontynuowana i rozwijana w kolejnych etapach. Marka Perfecta i linia Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska kładą nacisk na dalszy rozwój oferty, której celem jest dostosowanie produktów do coraz bardziej wymagających potrzeb współczesnych konsumentów.

 

# Newsy producenci
loki joanna