Wysokozasięgowa kampania marki AA

Wysokozasięgowa kampania marki AA

Trwa kampania dla  flagowej gamy anti-age AA Technologia Wieku 5 Repair z ambasadorką Ewą Wachowicz.

W nowym roku Oceainic rusza z wysoko zasięgową reklamą we wszystkich najważniejszych tytułach prasowych dla kobiet – od lifestylowych po poradniki. 15 stycznia wznowiona zostanie kampania telewizyjna z billboardem sponsorskim, w którym Ewa Wachowicz prezentuje swój "Spawdzony przepis na piękno". Billboard będzie pokazywany w najbardziej zasięgowych stacjach dla grupy 50+, takich jak POLSAT, TVN i TVP.

Skóra po 50. roku życia potrzebuje skutecznej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej i przywrócenia blasku. Odpowiedzią na te potrzeby jest linia AA Technologia Wieku 5 Repair Aktywny Lifting 50+, bazująca na hipoalergicznych formulacjach i wyselekcjonowanych składnikach anti-age.  Jakich rezultatów można się spodziewać?

⭐Kompleks Rose Glow – przywraca skórze młodzieńczy, zdrowy blask.
⭐Peptyd Neo-Lift – odpręża oraz wygładza zmarszczki mimiczne i statyczne, modelując owal twarzy.
⭐ Olej z wiesiołka – uelastycznia skórę, odświeża cerę i przywraca jej zdrowy wygląd.
⭐ L-Arginina – dba o właściwe i głębokie nawilżenie.

W gamie produktów, oprócz kosmetyków AA Technologia Wieku 50+, znajdują się linie adresowane do kobiet 30+, 40+, 60+ oraz 70+.

# Newsy producenci
 reklama