Współpraca międzybranżowa: Clochee i Viola Piekut

Współpraca międzybranżowa: Clochee i Viola Piekut

Dbałość o wygląd to dbałość o całokształt. To właśnie dlatego marka modowa Viola Piekut oraz specjalista w dziedzinie naturalnej pielęgnacji, marka Clochee podjęły współpracę.

Obie firmy swoją wieloletnią działalność założyły i prowadzą w Polsce, jednak kwintesencją wspólnych działań jest to, co stoi na szczycie priorytetów obu marek: pasja, odpowiedzialność i wspólna wizja w podejściu do podkreślania naturalnego piękna kobiet. W myśl zasady, że najszlachetniejsze dzieła powstają w ciszy i są dopieszczane miesiącami, właśnie teraz – nieprzypadkowo latem, na światło dzienne wychodzą pierwsze produkty WONDER CARE, sygnowane CLOCHEE by Viola Piekut.

To linia kosmetyków kierowana do wszystkich kobiet, którym zależy na efekcie zdrowej, promiennej, połyskującej, muśniętej słońcem skóry. Pierwszymi produktami z serii są: WONDER TAN Brązująca pianka do ciała i twarzy oraz WONDER GLAM Opalizujący krem do twarzy.

W eleganckich opakowaniach kryją się cudowne kosmetyki wypełnione po brzegi starannie wyselekcjonowanymi składnikami aktywnymi, które pielęgnują skórę twarzy i ciała przez cały rok.

Premiera kosmetyków połączona z kameralnym pokazem letniej kolekcji Violi Piekut odbyła się 12 lipca, w wyjątkowej przestrzeni, którą okazała się Oranżeria Hotelu Raffles Europejski Warsaw.

A jak obie twórczynie komentują nawiązaną współpracę? – Kosmetyki i moda mają wiele wspólnych płaszczyzn. Tak jak projektant mody pieczołowicie dobiera tkaniny, kolory i formułuje kształt kreacji, tak samo w Clochee z dbałością zestawiamy ze sobą składniki aktywne, innowacyjne kompleksy roślinne i nuty zapachowe, aby powstał spektakularny produkt. Przy współpracy z Violą Piekut połączyła nas między innymi dbałość o detale, a także wspólna kobieca energia, podobne wartości i odbiór otaczającego nas świata. Obie, poprzez naszą pracę, pomagamy kobietom wydobyć ich naturalne piękno i pokochać siebie. Dlatego też jestem przekonana, że nasze nowości zachwycą i na stałe zagoszczą w sercach (i kosmetyczkach) naszych klientek - mówi Daria Prochenka, współzałożycielka Clochee.

– Jeśli przyjęło się, że kreacje, które projektuję, są niczym druga skóra, to nie mogę być dziś szczęśliwszą, współtworząc dla kobiet coś, co zadba o spójny efekt całości. Kobiece piękno, jest czymś co warto pielęgnować w najszerszym wymiarze. Dziś to robimy, z czego jestem bardzo dumna. Od teraz każde wielkie wyjście pozostawi po sobie blask - puentuje Viola Piekut, projektantka.

Pierwsze produkty CLOCHEE by Viola Piekut to dopiero początek drogi, na której moda przenika do świata beauty. Obie marki zadeklarowały, rozwój linii w niedalekiej przyszłości.

To kierunek, który wydaje się dziś słusznym rozwiązaniem. - Takie współprace naprawdę mają sens, ale tylko wtedy, jeśli marki mają ze sobą pewien wspólny mianownik i tworzą spójną całość razem. W tym przypadku mamy marki, które dobrze czują trendy, stawiają na nowoczesny minimalizm i staranność detali. Wspólne działania zwiększają zasięgi, rozpoznawalność, dają szansę na klasyczne win-win - uważa Weronika Zach, redaktorka portalu Wirtualne Kosmetyki, która wzięła udział w evencie.

# Newsy producenci
 reklama