Celem kampanii była promocja Lash Sensational Sky High – mascary numer 1 w Polsce*.
Wizz Air x Sky High
Kampania marki Maybelline New York, której efektem był lot Wizzair x Sky High to szeroko zakrojone działania, które początek mają w social mediach. Popularna marka kosmetyków do makijażu postawiła na social media marketing z udziałem influencerów, których zabrała również na pokład samolotu do Barcelony. Tusz do rzęs w przestworzach testowały:
Influencerki i ich osoby towarzyszące (laureatki konkursu organizowanego przy współpracy z drogerią Hebe) poleciały na jednodniowy wypad do Barcelony. Na miejscu czekały na nich aktywacje i atrakcje pozwalające na wykorzystanie potencjału tuszu do rzęs Sky High, który stał się viralowym produktem w social mediach.
Najbardziej beauty lot wszechczasów był główną częścią kampanii. To wszystko dzięki temu, że na pokładzie samolotu Wizz Air x Sky High dostępne były m.in. makijażystki, które pomagały stworzyć idealny look na podróż. Pasażerowie mogli wykonać makijaż przy użyciu tuszu do rzęs marki Maybelline New York. Na pokładzie czekały na nich niespodzianki od marek.
W kampanii nie zabrakło też miejsca m.in. na reklamę OOH. Na lotnisku Chopina w Warszawie pojawiły się spoty reklamowe i stanęła strefa beauty marki Maybelline New York.
Za akcję odpowiedzialne były agencje Enyo, Wavemaker, Mullenlowe, Endorfina i Szaban Production.