Współpraca Maybelline x Wizzair - i wspólny wypad z influecerkami do Barcelony

Współpraca Maybelline x Wizzair - i wspólny wypad z influecerkami do Barcelony

Maybelline New York mierzy wysoko. Marka nawiązała współpracę z linią lotniczą Wizz Air. 29 maja odbył się planowy lot z pasażerami regularnymi, jednak na pokładzie znalazły się również influencerki i laureatki konkursu organizowanego we współpracy z drogerią Hebe.

Celem kampanii była promocja Lash Sensational Sky High – mascary numer 1 w Polsce*.

Wizz Air x Sky High

Kampania marki Maybelline New York, której efektem był lot Wizzair x Sky High to szeroko zakrojone działania, które początek mają w social mediach. Popularna marka kosmetyków do makijażu postawiła na social media marketing z udziałem influencerów, których zabrała również na pokład samolotu do Barcelony. Tusz do rzęs w przestworzach testowały:

  • Karolina Pisarek – Sala (@karolina_pisarek),
  • Weronika Zoń (@weronikazon),
  • Magdalena Karwacka (@magdalena.karwacka),
  • Gabriela Orzechowska (@inchidris),
  • Ewa Zawada (@ewazawadza),
  • Emilia Nowotka (@emiliamup),
  • Izabela Wojciechowska (@foginthegarden),
  • Vanessa Wilczewska (@beautyvtricks),
  • Natalia Kwiecińska (@nataliaakwiecinska),
  • Selena Wilczewska (@selena.wil),
  • Zuzanna Iwanowska (@zuzannaiwanowska).

Influencerki i ich osoby towarzyszące (laureatki konkursu organizowanego przy współpracy z drogerią Hebe) poleciały na jednodniowy wypad do Barcelony. Na miejscu czekały na nich aktywacje i atrakcje pozwalające na wykorzystanie potencjału tuszu do rzęs Sky High, który stał się viralowym produktem w social mediach.

Najbardziej beauty lot wszechczasów był główną częścią kampanii. To wszystko dzięki temu, że na pokładzie samolotu Wizz Air x Sky High dostępne były m.in. makijażystki, które pomagały stworzyć idealny look na podróż. Pasażerowie mogli wykonać makijaż przy użyciu tuszu do rzęs marki Maybelline New York. Na pokładzie czekały na nich niespodzianki od marek.

W kampanii nie zabrakło też miejsca m.in. na reklamę OOH. Na lotnisku Chopina w Warszawie pojawiły się spoty reklamowe i stanęła strefa beauty marki Maybelline New York.

Za akcję odpowiedzialne były agencje Enyo, Wavemaker, Mullenlowe, Endorfina i Szaban Production.
 

* Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na grupie 142 kobiet w okresie czerwiec 2023 r.
** Maskara Sky High od Maybelline New York - maskara numer jeden wśród wszystkich produktów w kategorii maskar. L'Oreal Polska za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, cała Polska z dyskontami - jako suma rynków: drogerie, hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, sklepy chemiczne, duże sklepy spożywcze, średnie sklepy spożywcze, małe sklepy spożywcze; sprzedaż wartościowa, okres marzec 2022 - marzec 2023, kategoria: mascary.

# Newsy producenci
 reklama