Veoli Botanica obchodzi ósme urodziny

Veoli Botanica obchodzi ósme urodziny

Polska marka kosmetyków naturalnych podzieliła się pierwszymi efektami współpracy z nową ambasadorką - Sandrą Kubicką.

To z pewnością jedna z najgorętszych premier i współprac tego roku. We wrześniu marka podzieliła się produktem, który jest wynikiem inspirującego partnerstwa z nową ambasadorką Veoli Botanica - Sandrą Kubicką. Emulgujące masełko do zmywania makijażu i SPF MELT WITH PASSION, stworzone we współpracy z Sandrą Kubicką już w niespełna tydzień po premierze zyskało status bestsellera!

„Uwielbiam je za delikatne nuty marakui, które codziennie przypominają mi egzotyczne wakacje oraz formułę - masełko pod wpływem ciepła przekształca się w mleczną emulsję, która aksamitnie otula moją skórę. W połączeniu z wodą idealnie usuwa makijaż - nawet ten wodoodporny! Relaksuje moją skórę i umysł po długim dniu na planie zdjęciowym, gdy zdejmuję z siebie cały dzień. Innowacyjne opakowanie nie tylko pięknie wygląda w łazience, ale pozwala również na higieniczne dozowanie odpowiedniej porcji produktu, co sprawia, że jest niezwykle wydajne”. - mówi Sandra Kubicka.

Jak zapowiada marka, masełko MELT WITH PASSION to pierwszy, ale z pewnością nie ostatni produkt stworzony wspólnie z Sandrą Kubicką.

Plany na kolejny rok: nowości i działania edukacyjne

„W odpowiedzi na rosnące oczekiwania naszych klientów oraz trend świadomej pielęgnacji, planujemy wprowadzenie nowych produktów oraz inicjatyw, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości doświadczeń w zakresie pielęgnacji skóry. Naszą misją jest dostarczanie kosmetyków, które działają. W przyszłym roku będziemy się koncentrować na rozwijaniu linii naszych produktów, które - niezmiennie - będą zawierały najwyższej jakości składniki aktywne, których działanie zostało udowodnione naukowo. Mamy świadomość, jak ważna jest odpowiedzialność w branży kosmetycznej. Nasza strategia na przyszły rok opiera się na idei świadomej pielęgnacji, która uwzględnia niezwykłą efektywność produktów. W ramach działań edukacyjnych zamierzamy zorganizować webinary i warsztaty, które pomogą naszym klientom lepiej zrozumieć składniki aktywne oraz ich działanie. Pragniemy, aby każdy klient czuł się pewnie, podejmując świadome decyzje dotyczące pielęgnacji, a także, aby nasze produkty były w pełni oparte na solidnych podstawach naukowych, co dodatkowo zwiększy ich skuteczność i bezpieczeństwo”. - mówi Anna Krawczyk, prezeska Veoli Botanica.

PODSUMOWANIE UBIEGŁEGO ROKU

  • Ostatni rok dla Veoli Botanica był niezwykle pracowity - oferta marki została wzbogacona o 10 nowych produktów oraz innowacyjną linię trychologiczną, opracowaną we współpracy z trycholog, Pauliną Hanusz-Prętczyńską. Produkty na  problemy skóry głowy i włosów nie tylko skradły serca wielbicielek marki, ale także zostały docenione w branży.
  • 7. urodziny, marka celebrowała podwójnie wraz z premierą aromatycznych, wegańskich świec do masażu GOOD CHOCOLATE MOOD oraz ENJOY THE CANDLENESS. Niedługo później premierę miał szerokopasmowy lekki krem ochronny przeciw fotostarzeniu o działaniu nawilżająco-łagodzącym SPF 50+, UVA, UVB, PA++++, HEV/IR BUT FIRST, SUNSCREEN, który w błyskawicznym tempie dołączył do grona bestsellerów Veoli Botanica. Wsłuchując się w prośby swoich klientek, marka na stałe wprowadziła rozświetlającą wersję kultowego serum pod oczy 20 SECONDS MAGIC EYE TREATMENT GLAM do swojej oferty.
  • Pierwsza połowa roku była dla Veoli Botanica równie pracowita, co inspirująca. 27 sierpnia odbyła się premiera nawilżająco-rozświetlającego żelowego peelingu do twarzy z kwasem mlekowym 10%, traneksamowym 2,5% i ektoiną 1% GLASS SKIN POWER PEEL, który odniósł spektakularny sukces.

URODZINOWE NIESPODZIANKI W VEOLI BOTANICA

Z okazji 8. urodzin, marka przygotowała w swoim sklepie ofertę specjalną: -20% na pielęgnację. Klientki oraz obserwatorki Veoli Botanica na Instagramie mogły liczyć na dodatkowe niespodzianki, m.in. urodzinowy konkurs!

# Newsy producenci
 reklama