To z pewnością jedna z najgorętszych premier i współprac tego roku. We wrześniu marka podzieliła się produktem, który jest wynikiem inspirującego partnerstwa z nową ambasadorką Veoli Botanica - Sandrą Kubicką. Emulgujące masełko do zmywania makijażu i SPF MELT WITH PASSION, stworzone we współpracy z Sandrą Kubicką już w niespełna tydzień po premierze zyskało status bestsellera!
„Uwielbiam je za delikatne nuty marakui, które codziennie przypominają mi egzotyczne wakacje oraz formułę - masełko pod wpływem ciepła przekształca się w mleczną emulsję, która aksamitnie otula moją skórę. W połączeniu z wodą idealnie usuwa makijaż - nawet ten wodoodporny! Relaksuje moją skórę i umysł po długim dniu na planie zdjęciowym, gdy zdejmuję z siebie cały dzień. Innowacyjne opakowanie nie tylko pięknie wygląda w łazience, ale pozwala również na higieniczne dozowanie odpowiedniej porcji produktu, co sprawia, że jest niezwykle wydajne”. - mówi Sandra Kubicka.
Jak zapowiada marka, masełko MELT WITH PASSION to pierwszy, ale z pewnością nie ostatni produkt stworzony wspólnie z Sandrą Kubicką.
„W odpowiedzi na rosnące oczekiwania naszych klientów oraz trend świadomej pielęgnacji, planujemy wprowadzenie nowych produktów oraz inicjatyw, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości doświadczeń w zakresie pielęgnacji skóry. Naszą misją jest dostarczanie kosmetyków, które działają. W przyszłym roku będziemy się koncentrować na rozwijaniu linii naszych produktów, które - niezmiennie - będą zawierały najwyższej jakości składniki aktywne, których działanie zostało udowodnione naukowo. Mamy świadomość, jak ważna jest odpowiedzialność w branży kosmetycznej. Nasza strategia na przyszły rok opiera się na idei świadomej pielęgnacji, która uwzględnia niezwykłą efektywność produktów. W ramach działań edukacyjnych zamierzamy zorganizować webinary i warsztaty, które pomogą naszym klientom lepiej zrozumieć składniki aktywne oraz ich działanie. Pragniemy, aby każdy klient czuł się pewnie, podejmując świadome decyzje dotyczące pielęgnacji, a także, aby nasze produkty były w pełni oparte na solidnych podstawach naukowych, co dodatkowo zwiększy ich skuteczność i bezpieczeństwo”. - mówi Anna Krawczyk, prezeska Veoli Botanica.
Z okazji 8. urodzin, marka przygotowała w swoim sklepie ofertę specjalną: -20% na pielęgnację. Klientki oraz obserwatorki Veoli Botanica na Instagramie mogły liczyć na dodatkowe niespodzianki, m.in. urodzinowy konkurs!