Trwa kampania promująca pianki i żele do golenia Venus

Trwa kampania promująca pianki i żele do golenia Venus

Trwa kampania marki Venus (Pharma CF) pod hasłem „O włos od ideału” promująca pianki i żele do golenia. Za koncept kreatywny oraz działania reklamowe odpowiada dom mediowy Media Choice.

Pharma CF to polski producent kosmetyków znanych od pokoleń. Ich szeroki wybór produktów zadowoli zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Co roku marka rozwija swój asortyment, wprowadzając nowe propozycje dla osób w każdym wieku. Trudno znaleźć kogoś, kto nie słyszał o ich kultowych piankach i żelach do golenia "Venus". W tym sezonie możemy cieszyć się nimi w niesamowicie letniej odsłonie, która ożywi nasze codzienne rytuały pielęgnacyjne.

Gładkie nogi (szczególnie latem)

Temat pięknych i gładkich nóg powraca jak bumerang wraz z nadejściem sezonu letniego. Niezależnie od tego, czy planujemy założyć bikini, krótkie spodenki czy też wskoczyć w elegancką sukienkę, rozpoczynają się wielkie poszukiwania produktu, który pomoże nam osiągnąć nieskazitelny efekt bez podrażnień. Marka Venus przybywa z rozwiązaniem, oferując nam pianki do golenia, dzięki którym nogi (i nie tylko!) będą prezentować się olśniewająco w letnich stylizacjach. Ich delikatna, ale skuteczna formuła pozwala na szybkie usunięcie owłosienia, pozostawiając skórę gładką i jedwabistą. Kłopotliwe zaczerwienienia czy podrażnienia? O nich można zapomnieć, ponieważ kosmetyki od Venus są niezwykle łagodne i przyjazne dla ciała, zapewniając komfort i piękno jednocześnie.

Pielęgnacja pełna zapachów lata

Hipnotyzująca konwalia? Soczysty melon z pistacją? A może wakacyjna pina colada? Który z zapachów Cię skusi? Marka Venus spełnia oczekiwania wszystkich, oferując wakacyjne, energetyzujące aromaty, które zamienią twoją łazienkę w tropikalne spa rodem z luksusowego hotelu. A to jeszcze nie wszystko ­– gwarantowane są: intensywne odżywienie, miękka i gładka skóra, głębokie nawilżenie oraz złagodzenie podrażnień. Czy można pragnąć czegoś więcej?

Zróżnicowane działania reklamowe

- Zaplanowaliśmy dedykowane działania mediowe w najbardziej rozpoznawalnych portalach z tematyką skierowaną do kobiet oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych (Meta, TikTok oraz YouTube). Do współpracy zaangażowani zostali również znani, polscy influencerzy, jak na przykład Styloly czy Aleksandra Sosfa. Zaprojektowaliśmy również dedykowany spot reklamowy, różnorodne formaty display oraz rich media. Rich media to jedne z ciekawszych form reklamowych. Zaskakują możliwościami i kreatywnością, przez co świetnie angażują użytkowników. Ten potencjał wykorzystaliśmy we współpracy z marką Venus - mówi Justyna Białas, creative manager w Media Choice

Za przygotowanie media planu odpowiada Marek Śnioch ­– Senior Media Planner, a koordynacja projektu i kontakt z klientem leży po stronie Sandry Łangowskiej-Machnik (New Business Manager w Media Choice).

# Newsy producenci
 reklama