Od niedawna na TikToku dostępny jest filtr, za pomocą którego można wirtualnie pofarbować swoje włosy ciekawymi odcieniami z palety #Schwarzkopf LIVE. #matchmyhairchallenge szybko stał się wiralem i osiąga rekordowe wyniki – dzisiaj to już ponad 197 mln wyświetleń! Filtr MatchMyHair będzie aktywny do połowy sierpnia.
Lato i wakacje zachęcają do trochę luźniejszego podejścia do kwestii stroju i stylizacji włosów. Poeksperymentować w tym zakresie mogą wszyscy, którzy odpowiedzą na wyzwanie #matchmyhairchallenge i skorzystają ze specjalnego filtra na TikToku, który jest aktywny do połowy sierpnia. Pozwala on pofarbować włosy ciekawymi odcieniami z palety #Schwarzkopf LIVE. Akcja błyskawicznie stała się wiralem.
Skierowana do młodych ludzi kampania marek LIVE i got2b prowadzona jest na wielu płaszczyznach, począwszy od aktywacji sklepowej na terenie całego kraju z konkursem konsumenckim, przez współpracę z influencerami i streamerami na Twitchu, aż po odnoszący spektakularne sukcesy hasztag oraz kampanię digitalową na TikToku.
- Wierzyliśmy, że ta kampania ma bardzo duży potencjał, ale sukces wiralowy przeszedł nasze oczekiwania. Cieszę się, że udało nam się równocześnie zaoferować konsumentom sposób na dobrą zabawę i w innowacyjny sposób promować marki naszych produktów do koloryzacji i stylizacji włosów. Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy na ulicach jeszcze więcej osób z pięknymi kolorowymi i wystylizowanymi włosami – powiedziała Aleksandra Żółkowska, Beauty Care Henkel Polska.
Akcja była wspierana przez czterech polskich influencerów: Marlenę Sojkę, Havanię, Kubę Norka i Dominika Rupińskiego, którzy w sumie mają ponad 12 milionów obserwujących. Na potrzeby challengu stworzyli oni oryginalne filmy, które konsumenci mogli później odtworzyć, a następnie sami nagrywać swoje kolorowe stylizacje. Co ciekawe TikTokowego filtra MatchMyHair używali internauci w każdym wieku.