Rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży kosmetycznej - rynkowy lider śmiało podąża w tym kierunku

Rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży kosmetycznej - rynkowy lider śmiało podąża w tym kierunku

Grupa L’Oréal wspólnie z ModiFace (firma specjalizująca się w rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej inteligencji, od niedawna wchodząca w skład grupy) ogłosiły plany długofalowej współpracy z Facebookiem.

Dzięki bezpośredniemu i profesjonalnemu połączeniu obu platform, użytkownicy będą mogli korzystać z najnowszych rozwiązań augmented reality (AR) kompatybilnych z multimedialnymi funkcjami Facebooka.

Po raz pierwszy konsumenci na całym świecie będą mogli dobierać makijaż i testować kosmetyki, tak popularnych marek jak Maybelline, L’Oréal Paris, NYX Professional Makeup, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Urban Decay oraz Shu Uemura – bezpośrednio na platformie Facebook, korzystając z kamer w urządzeniach mobilnych i komputerach.


Już pod koniec sierpnia br., marka NYX Professional Makeup, jako pierwsza umożliwi konsumentom możliwość doboru i testowania kosmetyków w takiej multimedialnej formie. Wersję demo można obejrzeć tu:
https://www.facebook.com/beautyforallbyloreal/videos/1904489666281354/

Dzięki tej ścisłej współpracy, nasze rozwiązania bazujące na rzeczywistości rozszerzonej staną się dostępne dla milionów konsumentów na całym świecie, którzy posiadają profil na Facebooku. Ten nowy, angażujący sposób doświadczania produktów i marek L’Oréal dostarczy konsumentom zupełnie nowe doznania

- powiedział Parham Aarabi, prezes i założyciel ModiFace.

Konsumenci poszukują nowych sposobów, w których mogą doświadczać produktów i usług, a dzięki platformie AR dostępnej na Facebooku jest to praktycznie możliwe od teraz. Udostępniając najnowsze rozwiązania AR szerokiej grupie konsumentów, L’Oréal i Modiface wyznaczają nowe standardy w zakresie poznawania produktów branży kosmetycznej. Cieszymy się, że staje się to możliwe za pomocą platformy Facebook

- mówi Will Platt-Higgins z Facebooka, wiceprezes ds. relacji z globalnymi partnerami.

Lubomira Rochet, prezes ds. cyfrowych L’Oréal skomentowała:

Facebook i L’Oréal podzielają wizję, w której rozszerzona rzeczywistość (AR) staje się kluczowym sposobem poznawania produktów i marek oraz podejmowania decyzji zakupowych. Obecnie znajdujemy się w tym wyjątkowym momencie, w którym technologie są już wystarczająco rozwinięte, a konsumenci na całym świecie chcą z nich coraz częściej korzystać. Bardzo się cieszymy z tych pierwszych kroków, które razem stawiamy w ramach długofalowej współpracy z Facebookiem. To fascynujące, że możemy dostarczać innowacyjne rozwiązania w kategorii piękna. Przeszliśmy już etap tworzenia i adaptacji contentu do środowiska mobilnego, teraz będziemy mogli obserwować jak AR zmienia zasady i strategie naszej branży.

# Newsy producenci
 reklama