W linii znajduje się siedem zapachów, a każdy z nich opowiada o osobowościach, które tworzą lub tworzyły tę słynną rodzinę mody. „Każdy zapach odzwierciedla wyjątkową osobę o określonym charakterze” - wyjaśnia Quentin Bisch, jeden z nosów odpowiedzialnych wraz z perfumiarzami Fanny Bal i Anne Flipo za ten projekt.
Kolekcję inaugurują perfumy o nazwie „Casa Grande” zainspirowane Adele Casagrande. To ona i jej mąż Edoardo Fendi założyli markę w 1925 roku wraz z otwarciem sklepu z futrami i wyrobami skórzanymi w Rzymie. Zapach oddaje esencję ich pierwszych dni, łącząc nuty wanilii, fasoli tonka i skóry. Następny jest „Dolce Bacio” inspirowany twórczością ich córki - Anny Fendi. Trzeci zapach - „Perché no”, dedykowany jest Silvii Venturini Fendi, twórczyni kultowych torebek Baguette i Peekaboo. Jej córki, Leonetta Luciano Fendi i Delfina Delettrez Fendi, zainspirowały odpowiednio „Ciao amore” i „Sempre mio”. Te zapachy opisano jako ciepłe i słodkie, oba łączące kwiat pomarańczy z głębszą nutą drzewa cedrowego. „La Baguette” jest poświęcona synom bliźniakom Tazio i Dardo Vascellari Delettrez Fendi. Zrywając nieco z motywem rodzinnym ostatni zapach „Prima Terra” został dedykowany dyrektorowi kreatywnemu marki (Kim Jones). Inspirowany jest jego wspomnieniami z dzieciństwa i składa hołd Afryce Południowej i Wschodniej nutami rozmarynu i mchu.