- Resibo istnieje dzięki naszym klientkom i ich historiom, które piszą razem z nami od dziesięciu lat - zaznacza założycielka marki, Ewelina Kwit-Betlej. - Moja historia zaczęła się od stworzenia olejku do demakijażu, który dziesięć lat temu wprowadziłam na rynek - dodaje.
Teraz Resibo pragnie poznać historie innych kobiet i dowiedzieć się, jak zaczęła się ich przygoda z marką. Klientki są zaproszone do podzielenia się swoimi opowieściami w formie krótkiego wideo. Najbardziej inspirujące historie zostaną wyróżnione nagrodą w postaci profesjonalnej sesji zdjęciowej i opublikowane na Instagramie (@resibobynature). Szczegóły dotyczące akcji dostępne są na stronie internetowej Resibo.
- Ten konkurs jest doskonałą okazją, żeby celebrować wspólnie naszą historię. Relacje z klientkami są dla nas niezwykle ważne. To właśnie ich historie i zaufanie napędzają Resibo do ciągłego rozwoju i tworzenia produktów, które uwielbiają - podsumowuje Ewelina Kwit-Betlej.