Uruchomiony został sklep internetowy, a pierwsze produkty są już też dostępne w sieci drogerii Rossmann. W najbliższych tygodniach rusza duża kampania marketingowa marki we współpracy z najpopularniejszymi gwiazdami TikToka.
- Kosmetyki Stars from the stars to Gwiazdy Pielęgnacji współtworzone przez największe Gwiazdy Internetu! W każdym sezonie nieziemską naturalną pielęgnację tworzy i promuje ponad 100 influencerów. Stars from the Stars to wszechświat dbania o siebie w duchu body positive, akceptacji i dobrej zabawy w towarzystwie największych gwiazd. To nowa, księżycowa przestrzeń, w której każdy może zostać gwiazdą. To kosmiczna planeta, na której poznajemy tajniki świadomej, naturalnej pielęgnacji na wyciągnięcie ręki - mówi brand manager Stars from the Stars Paulina Dębek-Smolińska.
Marka posiada w ofercie produkty do pielęgnacji włosów zgodnej z zasadami równowagi PEH, OMO i podziałem na porowatość włosa. W linii znajdziemy również produkty do stylizacji fal i loków, a także kosmetyki do pielęgnacji ciała. Wszystkie formuły są wegańskie i oparte na naturalnych ekstraktach i olejkach.
Partnerem marketingowym Stars from the Stars jest Tik Tok, a sama Platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.