Nowa linia produktów do makijażu Artistry Studio inspirowana miejską dżunglą

Nowa linia produktów do makijażu Artistry Studio inspirowana miejską dżunglą

Pasja. Trendy. Miejski styl. Inspiracją twórców nowej kolekcji kosmetyków do makijażu ARTISTRY STUDIO NYC Edition był zachwyt pozytywną energią największych miast świata. Linia powstała przy współpracy z młodymi artystami zamieszkującymi najciekawsze metropolie.

Jasne światła, barwy i blask tętniących życiem ulic Nowego Jorku. Linia ARTISTRY STUDIO NYC składa się z sześciu produktów: tuszu do rzęs 3 w 1, wielofunkcyjnej palety do makijażu, rozświetlającego pudru w kompakcie, kredki do oczu 2 w 1, szminki 2 w 1 oraz koloryzującego balsamu do ust.

Produkty stworzone zostały w kilku wariantach odcieni, a dla każdego z nich przewidziane jest kilka sposobów zastosowań. W ten sposób możliwe jest uzyskanie dowolnej konfiguracji stylizacji – każda w ekspresyjnym, inspirującym, miejskim stylu.

ARTISTRY STUDIO to linia dla passionistek: niezwykłych kobiet, które chcą poddać się pasji tworzenia - są ciekawe nowych rozwiązań i wychodzą naprzeciw swoim pragnieniom. Chieliśmy dać kobietom możliwość stworzenia własnej, niepowtarzalnej stylizacji. Dlatego każdy z kosmetyków można wykorzystać na wiele sposobów, tworząc swoje autorskie kreacje makijażowe. Przykładem może być paleta do makijażu, której trzy odcienie różu do policzków i trzy cienie do powiek można mieszać w zależności od oczekiwanego efektu

mówi Andrzej Sawicki, ekspert ds. makijażu marki Artistry.

Wiele możliwości stylizacji dają: kredka do ust, która pozwala na osiągnięcie efektu ombre oraz tusz do rzęs, w przypadku którego możemy modyfikować kształt szczoteczki

– dodaje.

Kolorowe opakowania produktów zostały zaprojektowane przy współpracy ze znaną nowojorską artystką – Lady JDay. Zdobią je graffiti, które przedstawiają ekspresyjne wizerunki twarzy pięknych kobiet – odważnych, chcących poznawać świat.

Inspirują mnie silne, odważne kobiety z całego świata. Uwielbiam malować je w jasnych barwach, które wyrażają ich siłę i ducha

mówi artystka.

Kosmetyki te będą mocno wspierane w social mediach. Marka uważa, że współczesny wpływ influencerów na wybory młodych konsumentów jest niezwykle istotny. Marka prowadzi sprzedaż bezpośrednią.

# Newsy producenci
 reklama